Gå til innhold

Det er så provoserende!!!


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Han spør hvordan det går, og da forteller jeg jo om det. Sa jo at jeg våknet med angst om natten, så konkluderer han med at jeg ikke er urolig for tiden? Og jeg syns de skriver så mye rart i journalen, ting som ikke stemmer også. Når jeg har sagt ifra blir det ikke forandret på,det er som om de fantaserer. Det har jeg reagert på. 

Hvorfor bruker du helsevesenet når det er engler og romvesener og den slags du tror på? 

Anonymkode: 71e60...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Jo du har et poeng der. Men han kan da ikke vite hvordan jeg er 24/7 ved å besøke meg en halv time? Det virker som han bare analyserer hvordan jeg er der og da og ikke hvordan jeg har det ellers. 

Jeg oppfatter det som han støtter der og da på dette besøket. Han får jo en del SMSer der du ikke er like rolig, så han vet jo at du ikke har det bra.

Anonymkode: 6eaa4...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bruker du helsevesenet når det er engler og romvesener og den slags du tror på? 

Anonymkode: 71e60...71e

Ja det kan du si. De gir meg ikke opp fordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg oppfatter det som han støtter der og da på dette besøket. Han får jo en del SMSer der du ikke er like rolig, så han vet jo at du ikke har det bra.

Anonymkode: 6eaa4...41b

Ok. Mulig han støttet meg, er roligere i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎10‎.‎04‎.‎2019 den 13.26, stjernestøv skrev:

Når sykepleieren sier"Det virker ikke som du er noe urolig for tiden". Jeg er da ikke sånn som han ser meg i en halv time hele tiden,ble rett og slett irritert. Er det rett å analysere folk der og da? Er jo ikke sånn hele tiden, det svinger enormt. Ble bare provosert og irritert i dag, kom med den og "Hvorfor lar Gud fæle ting skje hvis han er så mektig"? Var rett før jeg eksploderte,menneskene skaper livet sitt. Gud blander seg ikke inn i det med mindre vi ber om hjelp. Å så irritert jeg er! Jeg, mitt ego.

Jeg blir også lettirritert av sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg  syns det er viktig at sykepleieren analyserer. Han må jo vitte om tilstanden din. Jeg føler meg også litt irritert når det blir snakkt om gud. Hvorfor all smerte og elendighet? Jeg tror på gud, men jeg tviler mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
57 minutter siden, cathlin skrev:

Jeg blir også lettirritert av sånt. 

Ja det er jo forståelig det,og irriterende når de bare ser på oss som vi er der og da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
40 minutter siden, Betti 11 skrev:

Jeg  syns det er viktig at sykepleieren analyserer. Han må jo vitte om tilstanden din. Jeg føler meg også litt irritert når det blir snakkt om gud. Hvorfor all smerte og elendighet? Jeg tror på gud, men jeg tviler mye.

Ja men noen ganger analyserer han feil, det ser jeg i journalen. Ja så sa han "Har du vært så opptatt av Gud før da"? Det har jeg da alltid vært. Gud er lys og kjærlighet og vil ingen noe vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja men noen ganger analyserer han feil, det ser jeg i journalen. Ja så sa han "Har du vært så opptatt av Gud før da"? Det har jeg da alltid vært. 

Mulig han tenker på den kristne gud som beskrevet i bibelen.

Anonymkode: 67362...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mulig han tenker på den kristne gud som beskrevet i bibelen.

Anonymkode: 67362...ac4

Ja det er jo mulig det, det er ikke det jeg er opptatt av. Er jo ikke kristen men åndelig. Tror på Buhdda og jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
38 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er jo mulig det, det er ikke det jeg er opptatt av. Er jo ikke kristen men åndelig. Tror på Buhdda og jeg. 

Du liker ikke at andre gjør narr av din åndelighet , hvorfor snakker du nedlatende om andre sin åndelighet?. Tror du egentlig vet lite om hva buddhismen representerer sånn i det ekte livet for folk. Bare de fine frasene i nyregeliøs undervisning. Plukker ut det som passer og lukker øynene for det som absolutt ikke er bra. Samtidig som man plukker ut bare det som er negativt i kristendommen og er uvitende om alt det gode. Trist å se egentlig.

Anonymkode: e300d...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du liker ikke at andre gjør narr av din åndelighet , hvorfor snakker du nedlatende om andre sin åndelighet?. Tror du egentlig vet lite om hva buddhismen representerer sånn i det ekte livet for folk. Bare de fine frasene i nyregeliøs undervisning. Plukker ut det som passer og lukker øynene for det som absolutt ikke er bra. Samtidig som man plukker ut bare det som er negativt i kristendommen og er uvitende om alt det gode. Trist å se egentlig.

Anonymkode: e300d...d03

Snakker jeg nedlatende om andre sin åndelighet? Det var nytt for meg, jeg respekterer andres åndelighet eller ikke åndelighet dypt. Jeg tror det er en mening med det, og at vi alle er på vår egen vei som er den rette. Min vei er ikke mer rett enn andres vei er rett for dem, har alltid respektert hva andre tror på. Og jeg vet ganske mye om buddhismen og har tro på mye av det, det er vel det nærmeste min tro kommer religion. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du liker ikke at andre gjør narr av din åndelighet , hvorfor snakker du nedlatende om andre sin åndelighet?. Tror du egentlig vet lite om hva buddhismen representerer sånn i det ekte livet for folk. Bare de fine frasene i nyregeliøs undervisning. Plukker ut det som passer og lukker øynene for det som absolutt ikke er bra. 

Hva er det som ikke er bra i buddhismen?

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samtidig som man plukker ut bare det som er negativt i kristendommen og er uvitende om alt det gode. Trist å se egentlig.

Anonymkode: e300d...d03

Eller omvendt, de som bare plukker ut det som er positivt i kristendommen, og er glemmer alt det som er negativt.

Anonymkode: 67362...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...