Gå til innhold

Pris pr døgn på psyk


Gjest Jippi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svart maling? Nei du jeg bruker bare svart når jeg har på mascara. Men politikerne vil vel oss ikke lengre bruke det tenker jeg. For de har jo bare nok med å male svart for velgerne som også har nok med sitt i dag. Det er sånn i dag tenker og tror jeg og skulle jeg mene. Men man kan aldri vite sikkert. Politikerne er ikke til å stole på. De lurer alle og aller mest seg selv tror jeg bare gjerne ofte noen ganger kanskje. 

Men godt det finnes frivillige. Lurer på om de maler med svart noen ganger, eller om de bare drikker kaffen sin svart ofte. 

Kjør debatt! 

Anonymkode: dbdbe...436

Dette er jo bare rør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maggie55 skrev:

 

Mye kosmetikk testes på dyr.

Dessverre tror jeg ikke det. Det er mye bare bedrageri overalt og i de underligste settinger i vår tid. Sånn er det bare blitt er jeg redd. Må være tragoskgfor dere unge å tenke på. Uten oljen er der jo ikke store utsikter.

Hva har feks dyr og kosmetikk med temaet i min tråd å gjøre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Kun underveiskommentarer. Men jeg tror vi er enige i at det er rart man må se så mye på kronene i sånne sammenheng. Det gjelder ofte veldig unge mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Beklager om jeg misforsto så totalt. Alt er ofte ikke så lett å lære seg å tenke kostnader ved tingene. Men er dette nettokostnader eller er det bruttokostnader? Er det kostnader beregnet etter hva institusjonen koster å drive eller er det gjennomsnitt for hele landet. Ofte er jo mindre enheter rimeligere på drift .Om det eksempelvis er kostnad for pasientens perspektiv kan jo regnestykket bli helt annerledes. La oss si at oppholdet redder denne personens liv og gir vedkommende nye muligheter til livsutfoldelse og kanskje lønnet arbeid som akkumulerte nye skattekroner og holder hjulene i gang. Personens liv er altså reddet. La oss si personen selv verdsetter dette sånn ca til 70 millioner. Man kan si det slik at personen utsetter noe av betalingen( noe er jo alt betalt i tidligere skatter) da inntjeningen  samlet for personen  og samfunnet vil langt overstige samfunnskostnaden eller rene driftskostnader alene forutsatt vellykket behandling forløp  med rekreasjon og det hele selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

taderesammenfolk skrev (8 minutter siden):

Hvordan i alle dager fikk dere dette til å gå fra hvor mye innleggelse koster til maskara?

Er De ny på DOL?

Anonymkode: 0b6e2...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er De ny på DOL?

Anonymkode: 0b6e2...893

Regner med han er det. Ellers hadde han jo visst at på dol er det bare vrøvl og ræl som skrives. Bare fengsel, samfunnstraff og av og på medisiner om hverandre. 

Anonymkode: 10b6e...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Regner med han er det. Ellers hadde han jo visst at på dol er det bare vrøvl og ræl som skrives. Bare fengsel, samfunnstraff og av og på medisiner om hverandre. 

Anonymkode: 10b6e...c10

Sånn er det nok.

Anonymkode: 0b6e2...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For en tråd!

Anonymkode: c46ca...180

Er du psykisk frisk i hodet? Siden du syns tråden høres så syk ut tenkte jeg på.. 

Anonymkode: 10b6e...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Regner med han er det. Ellers hadde han jo visst at på dol er det bare vrøvl og ræl som skrives. Bare fengsel, samfunnstraff og av og på medisiner om hverandre. 

Anonymkode: 10b6e...c10

Så bra at vi er flere som skriver i dagbøkene nå da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Husker godt Maggie. Hun var rar, men samtidig søt 🥰

Anonymkode: cae7d...99f

Ja hun var veldig snill 🙂

Anonymkode: 10b6e...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja hun var veldig snill 🙂

Anonymkode: 10b6e...c10

Hun bare forsvant?

Anonymkode: 0b6e2...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hun bare forsvant?

Anonymkode: 0b6e2...893

Tror hun følte seg mobbet bort fra forumet. Hun var et irritasjonsmoment for mange og fikk en del tilbakemeldinger på det. Så tok hun hintet til slutt, tror jeg. 

Anonymkode: cae7d...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hun bare forsvant?

Anonymkode: 0b6e2...893

Men det kan jo hende hun ble frisk da? Er vel ingen friske som gidder å henge her? 

Anonymkode: 10b6e...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Men det kan jo hende hun ble frisk da? Er vel ingen friske som gidder å henge her? 

Anonymkode: 10b6e...c10

Det blir i hvertfall ikke flere av slike kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (1 time siden):

Det blir i hvertfall ikke flere av slike kommentarer.

Hvis man blir så såret av 1 enkelt kommentar så er man nok syk i utgangspunktet. 

Anonymkode: 10b6e...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun bare forsvant?

Anonymkode: 0b6e2...893

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror hun følte seg mobbet bort fra forumet. Hun var et irritasjonsmoment for mange og fikk en del tilbakemeldinger på det. Så tok hun hintet til slutt, tror jeg. 

Anonymkode: cae7d...99f

Hun hadde ikke WiFi og måtte redusere utgiftene til mobildata.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...