Gå til innhold

Er det vanlig at de som har et fullverdig liv drar bort i påsken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig stille her nu.

Anonymkode: 71b73...653

De sitter vel på en hytte en plass og koser seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er nok sånn. Det er bare taperne som er hjemme i påsken! 😕

Anonymkode: d1ee4...e95

Jeg er slettes ingen taper fordi om jeg er hjemme i påsken! 

Anonymkode: 3a97e...350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er en taper, og jeg er hjemme i påsken.

Så sånn er det.

Og til uka kommer trygda.

Det blir koselig, vel.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Anonymkode: 71b73...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verste er jo at hyttefolket fortsatt ikke har det minste snev av internett! Til nød litt Edge et par timer i døgnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syntes det var flott å høre om mange frivillige som gjør en så flott innsats nå som andre dager på Dagsrevyen i kveld palmesøndag.  Ingen trenger å være utesluttet fra en form for felleskap i dag tror jeg. Men jeg tror det er fler enn de som er her ulovlig som ikke får tilstrekkelig helseoppfølging. Det uroer meg mer enn at mange  koser seg til fjells eller ved sjøen. Bare alle er forsiktig med varme og rasfare som ble oppfordret til.

 

Anonymkode: 8e191...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men jeg synes det er helt utrolig flott med alle de frivillige som er å hjelper de som måtte trenge hjelp alle de steder folk gjerne vil være i påskehøytiden som betyr mye for så mange. Det er bare  utrolig flott å tenke på.

NRK har jo også mye god musikk og gode repriser nå for oss som er hjemmesittere.😊

Anonymkode: 8e191...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig stille her nu.

Anonymkode: 71b73...653

Det er ikke påske enda. 

Selv har jeg Gjemmekontor disse 3 dagene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig stille her nu.

Anonymkode: 71b73...653

Ja, de med fullverdig liv reiser til de avsidesliggende hyttene på fjellet i påsken, går lange skiturer i solsteiken med kvikklunsj og appelsiner i  sekken. På kveldene unner de seg et enkelt glass pappvin foran peisen, mens de leser påskekrim eller løser påskenøtter fra gamle ukeblader sammen med kjernefamilien.

 

Sånn er det nok. Men påsken har ikke begynt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig stille her nu.

Anonymkode: 71b73...653

Ja det er vanlig. Det er også vanlig å være hjemme eller reise på storbyferie når man har fri. 

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare taperne som er hjemme i påsken! 😕

Anonymkode: d1ee4...e95

Nei sånn er det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Det er ikke påske enda. 

Jeg tenker at høyklassekvinnene dro til hyttepalasset allerede forrige torsdag.

Anonymkode: 71b73...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.4.2019 den 12.24, Nicklusheletida skrev:

Gjemmekontor

Fint å ha i påsken 🙂 Ellers også kanskje?

Til hovedspørsmålet: Det ideelle er vel at hver familie har mulighet til å gjøre det som de mener er best for dem selv enten dette er å reise bort eller det er å kunne hygge seg hjemme i påsken.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, kupton skrev:

Fint å ha i påsken 🙂 Ellers også kanskje?

Til hovedspørsmålet: Det ideelle er vel at hver familie har mulighet til å gjøre det som de mener er best for dem selv enten dette er å reise bort eller det er å kunne hygge seg hjemme i påsken.

 

😂

Anonymkode: 3a97e...350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme i påsken fordi jeg jobber og definitivt ikke har hjemmekontor. De siste to dagene har det vært så mye jobb at jeg ikke har opplevd livet særlig fullverdig. Men nå kommer snart helligdagene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 14.4.2019 den 18.55, AnonymBruker skrev:

Det er veldig stille her nu.

Anonymkode: 71b73...653

Ja ,de drar til Paris fordi de har også giftet seg der.

Anonymkode: 8e191...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
15 timer siden, kupton skrev:

Fint å ha i påsken 🙂 Ellers også kanskje?

Til hovedspørsmålet: Det ideelle er vel at hver familie har mulighet til å gjøre det som de mener er best for dem selv enten dette er å reise bort eller det er å kunne hygge seg hjemme i påsken.

 

Ja, det er kjekt å ha muligheten. Skulle gjerne gjort det litt oftere, men ellers blir det bare en og annen lørdag pluss en dag jeg hadde tannlegetime. 

Men planen er å få koblet meg til 2 skjermer hjemme, da det er litt krøkkete med multitasking på en laptop. 

Verden går fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man burde kanskje tenke mere " penger spart er penger tjent" tror jeg. Tror mange gjør det. Mange sier her at kommunen trenger det og de som styrer der.

Anonymkode: 8e191...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Puh, nå har 4 familiemedlemmer fylt opp 2 stasjonsvogner for å være på ei hytte uten oppvaskmaskin i 3,5 dager og den siste halve dagen skal brukes til å pakke og vaske seg ut av hytta.😱

Ble brått usikker på om det er dette som er det fullverdige liv ? 😄 På fredag kommer et femte familemedlem med en tredje bil.

Neste år tror jeg det blir høyfjellshotell igjen 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...