Gå til innhold

Er det vanlig at de som har et fullverdig liv drar bort i påsken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
5 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Puh, nå har 4 familiemedlemmer fylt opp 2 stasjonsvogner for å være på ei hytte uten oppvaskmaskin i 3,5 dager og den siste halve dagen skal brukes til å pakke og vaske seg ut av hytta.😱

Ble brått usikker på om det er dette som er det fullverdige liv ? 😄 På fredag kommer et femte familemedlem med en tredje bil.

Neste år tror jeg det blir høyfjellshotell igjen 👍

Trekker tilbake det jeg skrev her. Stor og kjempefin firmahytte og det var opovaskmadkin her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Trekker tilbake det jeg skrev her. Stor og kjempefin firmahytte og det var opovaskmadkin her :)

Høres ut som om det blir en fullverdig påske.

Anonymkode: 71b73...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er hjemme i påsken. Fullverdig er subjektivt. Ser ikke på meg som en taper, selv om mange andre sikert gjør det. Jeg lever sånn jeg vil ha det. Grubling og frykt ødelegger mye, men kan ikke gjøre noe med det. Annet en å ta medisiner som jeg har liggende.

 

Hva legges egentlig i "fullverdig liv". Villa vovve og partner? Da har jeg ikke i såfall ett fullverdig liv.

Anonymkode: 02b5f...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ikke. Antar jeg er av de ikke fullverdig kategori.  Man burde kanskje spørre disse " fullblodshingstene" og " hoppene" selv. 

Anonymkode: 8e191...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man gjør seg sine tanker. Se bare hvilken storslagen 17.mai feiring mange veldig utsatte kommuner legger opp til. Uten å tenke på at det ennå er mye igjen av dette året. Hvordan blir det når høstmørket legger seg og kulda setter inn og alt fra barnehager til eldreomsorg og kommunal transport skal ha sitt.  Da blir det ettervalgstemning for mange. Enda færre " fullverdige liv" eller muligheter til de mange som ikke har opptjente rettigheter i folketrygden engang å se tilbake på. Men da er det kanskje nytt lag med politikere som kappes i å skylde på forgjengeren. Det hele er veldig rart.😎

Anonymkode: 8e191...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...