Jump to content
AnonymBruker

Er det vanlig at de som har et fullverdig liv drar bort i påsken?

Recommended Posts

Nicklusheletida
5 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Puh, nå har 4 familiemedlemmer fylt opp 2 stasjonsvogner for å være på ei hytte uten oppvaskmaskin i 3,5 dager og den siste halve dagen skal brukes til å pakke og vaske seg ut av hytta.😱

Ble brått usikker på om det er dette som er det fullverdige liv ? 😄 På fredag kommer et femte familemedlem med en tredje bil.

Neste år tror jeg det blir høyfjellshotell igjen 👍

Trekker tilbake det jeg skrev her. Stor og kjempefin firmahytte og det var opovaskmadkin her :)

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Trekker tilbake det jeg skrev her. Stor og kjempefin firmahytte og det var opovaskmadkin her :)

Høres ut som om det blir en fullverdig påske.

Anonymkode: 71b73...653

AnonymBruker

Jeg er hjemme i påsken. Fullverdig er subjektivt. Ser ikke på meg som en taper, selv om mange andre sikert gjør det. Jeg lever sånn jeg vil ha det. Grubling og frykt ødelegger mye, men kan ikke gjøre noe med det. Annet en å ta medisiner som jeg har liggende.

Hva legges egentlig i "fullverdig liv". Villa vovve og partner? Da har jeg ikke i såfall ett fullverdig liv.

Anonymkode: 02b5f...d5d

AnonymBruker

Jeg vet ikke. Antar jeg er av de ikke fullverdig kategori.  Man burde kanskje spørre disse " fullblodshingstene" og " hoppene" selv. 

Anonymkode: 8e191...b4b