Gå til innhold

Ting forsvinner!


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Ting forsvinner fra huset her og finner det ikke igjen, spesielt fra en skuffe forsvinner det ting. Til og med en epikrise fra psykiatrisk, den lå i den skuffen og ble borte. Nå er målbåndet borte og som lå i den skuffen. Jeg tror det er åndene, eller noen som dematrealiserer ting. Ting forsvant fra huset til Rauni også, hun sa det var vanlig at ting ble borte. Kunne dukke opp på andre plasser, men her forsvinner de helt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ting forsvinner fra huset her og finner det ikke igjen, spesielt fra en skuffe forsvinner det ting. Til og med en epikrise fra psykiatrisk, den lå i den skuffen og ble borte. Nå er målbåndet borte og som lå i den skuffen. Jeg tror det er åndene, eller noen som dematrealiserer ting. Ting forsvant fra huset til Rauni også, hun sa det var vanlig at ting ble borte. Kunne dukke opp på andre plasser, men her forsvinner de helt. 

Ting forsvinner ikke av seg selv.

Anonymkode: d57f6...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ting forsvinner ikke av seg selv.

Anonymkode: d57f6...129

Jo det er nettopp det det gjør, det ligger i skuffen og plutselig er det borte. Hvem vil ha min epikrise? Det lurer jeg på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo det er nettopp det det gjør, det ligger i skuffen og plutselig er det borte. Hvem vil ha min epikrise? Det lurer jeg på. 

Du har nok lagt den et annet sted. 

Anonymkode: d57f6...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har nok lagt den et annet sted. 

Anonymkode: d57f6...129

Nei har ikke det,det vet jeg helt sikkert. Vet ikke hvor ellers jeg skulle lagt den, nei den lå i den skuffen og jeg vil gjerne ha den tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Nei har ikke det,det vet jeg helt sikkert. Vet ikke hvor ellers jeg skulle lagt den, nei den lå i den skuffen og jeg vil gjerne ha den tilbake. 

Er vel noen andre i familien som har rotet den bort.

Anonymkode: d57f6...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel noen andre i familien som har rotet den bort.

Anonymkode: d57f6...129

Nei de har ikke rørt den sier de, den kan vel ikke forflytte seg til en annen plass i huset på egenhånd? Den skuffen var dens faste plass. Forstår ingenting jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, elina777 skrev:

Sobrilen min har forduftet fra en viss plass

Ja det er rart! 

Men herregud, nå fant jeg epikrisen i et skap inni en mappe. Jeg har ikke lagt den der, den har forflyttet seg. Eller noen har forflyttet den, har letet lenge etter den. Lå ikke der før 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det er rart! 

Men herregud, nå fant jeg epikrisen i et skap inni en mappe. Jeg har ikke lagt den der, den har forflyttet seg. Eller noen har forflyttet den, har letet lenge etter den. Lå ikke der før 😮 

Enten har du glemt at du la den der, eller så har noen andre i familien flyttet den. Ingen grunn til å skylde på ånder.

Anonymkode: d57f6...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enten har du glemt at du la den der, eller så har noen andre i familien flyttet den. Ingen grunn til å skylde på ånder.

Anonymkode: d57f6...129

Skylder på eliten jeg, de som driver og plager oss alle. Nå oppfattet de at jeg var desperat etter å få den tilbake, så de la den der de visste jeg skulle lete. De vet alt om meg og følger med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Skylder på eliten jeg, de som driver og plager oss alle. Nå oppfattet de at jeg var desperat etter å få den tilbake, så de la den der de visste jeg skulle lete. De vet alt om meg og følger med. 

Eliten har brutt seg inn i huset ditt for å flytte et papir? Særlig.

Anonymkode: d57f6...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eliten har brutt seg inn i huset ditt for å flytte et papir? Særlig.

Anonymkode: d57f6...129

Nei de gjør det via bølger i luften, de har usynlige våpen som folk ikke vet om. Og de beamer folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Jo det er nettopp det det gjør, det ligger i skuffen og plutselig er det borte. Hvem vil ha min epikrise? Det lurer jeg på. 

Jeg har den! 

Neida😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, cathlin skrev:

Jeg har den! 

Neida😉

Fant den...

Oi jeg har slitt i mange år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, cathlin skrev:

Brilleetuiet mitt jeg har hatt i årevis er borte. 

Ja der ser du, ting forsvinner i løse luften. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja der ser du, ting forsvinner i løse luften. 

Mja. Det kan nok også ha falt ut av en åpen sekk, da jeg glemte å lukke den ordentlig og løp et godt stykke for å rekke noe. Synd for jeg har klart å ta vare på det i over 10 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...