Gå til innhold

Ting forsvinner!


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Akkurat nå, cathlin skrev:

Mja. Det kan nok også ha falt ut av en åpen sekk, da jeg glemte å lukke den ordentlig og løp et godt stykke for å rekke noe. Synd for jeg har klart å ta vare på det i over 10 år. 

Ja da er det synd å miste det etter så lang tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
3 minutter siden, elina777 skrev:

Ånden i huset mitt roter ikke bare bort tingene mine, den prøver å gi meg brystkreft også 

Åja. Her er deteliten som prøver å gjøre meg syk,men jeg bare sender dem lys og kjærlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det her også, ting forsvinner stadig vekk, for så å dukke opp et sted ingen skulle tru. Kunne nesten håpe jeg trodde det var ånder og eliter som flyttet tingene, og at det ikke var jeg dom var rotete og glemsom.

 

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, Xtra skrev:

Slik er det her også, ting forsvinner stadig vekk, for så å dukke opp et sted ingen skulle tru. Kunne nesten håpe jeg trodde det var ånder og eliter som flyttet tingene, og at det ikke var jeg dom var rotete og glemsom.

 

😂

Haha :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, elina777 skrev:

Ånden i huset mitt roter ikke bare bort tingene mine, den prøver å gi meg brystkreft også 

 

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Åja. Her er deteliten som prøver å gjøre meg syk,men jeg bare sender dem lys og kjærlighet. 

Jesus Christ, hvorfor er ikke denne tråden på Psykiatri? 

Galehus.

Anonymkode: d57f6...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jesus Christ, hvorfor er ikke denne tråden på Psykiatri? 

Galehus.

Anonymkode: d57f6...129

Det er helt normalt for meg,ikke galehus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anbr42

Hva er det som gjør at du er så interessant for "eliten" da, stjernestøv? 

Hva er det som får dem til å plage deg ved å gjemme tingene dine? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg leter etter sykkelnøkkel nå. Var sikker på jeg hadde lagt den i en skål med diverse men der lette jeg uten hell. Ellers har jeg en ringperm hvor jeg setter inn ting som jeg vet jeg vil trenge senere.

Det kan skje den beste tror jeg og behøver ikke være noe symptom på noe galt. Min mor plukket ofte opp ting og la det forskjellige steder. Ikke sjelden jeg måtte ringe nav og be dem sende meldekort på nytt. Lang tid senere fant jeg dem under hånkærne i en skuff. Min mor tok alltid være på ting jeg bare slang fra meg. Husker en gang hun kjørte etter meg inn til toget fordi jeg hadde glemt studentbeviset mitt. Løpt fra det. Kunne aldri fått takket henne nok for all omsorgen hun gå meg i det daglige.

Håper du finner hva du leter etter. Har du en håndveske eller ryggsekk du bruker ofte. Kan det være der.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Feil kan skje den beste. Om man har mulighet er det ofte greit å vente til gjenstanden " bare dukker opp" av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
8 timer siden, Anbr42 skrev:

Hva er det som gjør at du er så interessant for "eliten" da, stjernestøv? 

Hva er det som får dem til å plage deg ved å gjemme tingene dine? 

Fordi jeg vet sannheten om verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 timer siden, Maggie55 skrev:

Feil kan skje den beste. Om man har mulighet er det ofte greit å vente til gjenstanden " bare dukker opp" av seg selv.

Ja mulig de dukker opp, det målebåndet er borte vekk 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden altså. Det som må være borte her, eller glemt å tatt, er medisinene. Det andre ligger nok der det har blitt lagt av eieren. 

Endret av mrxx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Fordi jeg vet sannheten om verden..

Nå er du bare høy på deg selv. Du er ikke så unik. Ta medisinene dine, så går det nok bedre.

Anonymkode: d57f6...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er du bare høy på deg selv. Du er ikke så unik. Ta medisinene dine, så går det nok bedre.

Anonymkode: d57f6...129

Er ikke høy på meg selv nei, tver imot. Og vi er alle unike. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anbr42
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Fordi jeg vet sannheten om verden..

"Sannheten om verden" ? Er det slik å forstå at du mener du utgjør storparten av "verden" aleine og derfor er spesielt utvalgt, eller noe sånt? Da lurer jeg på hva det er ved deg som gjør deg så spesiell at ånder/romvesener/illuminati finner deg så interessant at de ønsker kontakt med deg, og ikke oss andre? 

Tenk litt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, Anbr42 skrev:

"Sannheten om verden" ? Er det slik å forstå at du mener du utgjør storparten av "verden" aleine og derfor er spesielt utvalgt, eller noe sånt? Da lurer jeg på hva det er ved deg som gjør deg så spesiell at ånder/romvesener/illuminati finner deg så interessant at de ønsker kontakt med deg, og ikke oss andre? 

Tenk litt på det.

Noen er interplanetariske sjeler, jeg tror jeg er det. Sitter derfor med mye informasjon som er innebygd,på andre planeter kommuniserer de ofte med telepati. Det kan forklare hvorfor jeg har vært så rolig og innesluttet her i livet,er ikke vant til å snakke. Men det er mange av oss, folk som ikke vet det selv en gang. Hele oppveksten prøvde jeg å lære familien min ting,min far var svært fordomsfull og det kunne jeg ikke like. 

Men jeg er ikke spesielt utvalgt, det er mange som meg. Og alle mennesker er like mye verdt, enten de har bodd alle livene på jorden eller på andre planeter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, stjernestøv skrev:

Ting forsvinner fra huset her og finner det ikke igjen, spesielt fra en skuffe forsvinner det ting. Til og med en epikrise fra psykiatrisk, den lå i den skuffen og ble borte. Nå er målbåndet borte og som lå i den skuffen. Jeg tror det er åndene, eller noen som dematrealiserer ting. Ting forsvant fra huset til Rauni også, hun sa det var vanlig at ting ble borte. Kunne dukke opp på andre plasser, men her forsvinner de helt. 

Ja hvor er englene, hjelperne og det himmelsk lyset når man virkelig har bruk for det sier nå jeg :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Kayia skrev:

Ja hvor er englene, hjelperne og det himmelsk lyset når man virkelig har bruk for det sier nå jeg :D 

Be om hjelp fra dem, be om hjelp fra lyset ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...