Gå til innhold

Synes du at det er vanskelig å finne hyggelige " alene ting å gjøre"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Eller er det smerter, angst  og helseplager som " naturlig" setter sine grenser for deg?

Anonymkode: 25103...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, jeg synes det er lett å finne noe å gjøre. Liker gaming, musikk og tv-serier. 

Anonymkode: 53341...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller er det smerter, angst  og helseplager som " naturlig" setter sine grenser for deg?

Anonymkode: 25103...0e9

Hei!

Alt jeg gjør, gjør jeg best alene, uten innvendinger og innblandinger.

Jeg øver meg for tiden på å gjøre ting i sammen, det er vanskelig og uvant.

Jeg har det alltid hyggelig med meg selv, med mine ting, det er en utfordring og skulle, dele gleder med en annen....

Men at noe er uvant, betyr ikke at det er umulig, så jeg forsøker.

Jeg har enda ikke oppøevd gleden ved å "være sammen" om noe, det der, at den gleden er så stor, størst glede får jeg av å være for meg selv, og ordne, fikse, lage, gjøre ting.

Jeg er og har alltid vært fornøyd i mitt eget selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2019 den 6.50, AnonymBruker skrev:

Eller er det smerter, angst  og helseplager som " naturlig" setter sine grenser for deg?

Anonymkode: 25103...0e9

Nei, jeg har heldigvis såpass god helse at det ikke setter noen store begrensninger for ting jeg vil gjøre. Kjeder meg gjør jeg aldri - har alltid noe å pusle med, ingen fritidsproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives veldig godt alene, kjeder meg aldri. Men nå skal det sies at jeg sjelden er alene, fordi jeg bor sammen med mann og ungdommer. Nyter derfor når jeg en gang i mellom er alene.

Liker å være sammen med andre og, men kan bli sliten av masse småprat med folk jeg "må" snakke med. Liker godt å snakke med venner, men kan gjerne f.eks. gå tur sammen med andre uten å prate så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er vanskelig å finne på hyggelige ting alene. Det er jo masse man kan finne på alene. Syns det er forbausende lett å finne på mindre hyggelige ting alene også. Det er noen smerter som kanksje skulle satt noen begrensninger, men jeg er ganske god til å fortrenge sånt når jeg er opptatt med noe. Jeg gjør ting best alene. Da slipper jeg å måtte samarbeide eller svare på hvorfor jeg gjør det jeg gjør, og jeg slipper å bli avbrutt når jeg tenker. Hvis jeg føler for å diskutere eller snakke med noen, prater jeg med hundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...