Gå til innhold

Maggie


Gjest Jippi

Anbefalte innlegg

Maggie. Kan du være så snill å gjøre oss alle en tjeneste? 

- start dine egne tråder der du får utløp for alle dine meninger og tanker.

Du ødelegger så mange seriøse tråder med å overøse trådene med all slags rør.. trådene blir så uoversiktlige og tunge å lese. 

Så lenge du skriver som anonym er det ikke bare å overse innleggene dine heller. 

Det vil bli lettere om du i det minste kan bruke nick alle ganger slik at vi som ikke orker kan overse innleggene dine.. 

Dette er ikke vondt ment. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    8

  • laban

    2

  • Admin

    2

  • stjernestøv

    1

Gjest Maggie55

Det er greit. Vi kan ikke alle være like russeaktige hele livet nei. Ikke sant. Enkelte av oss sliter nok med noe mer alvorlig sykdom tror jeg bare. Min eneste unnskyldning er at det ofte ikke er så lett å tolke hva trådstarter " legger opp til". Vel trådstarter som burde inn å korrigere synes jeg med noe mer initiativ kanskje. Men jeg har mer og mindre gitt opp dette forum. For kostbart for min økonomi. Det sliter også mye på batteriet på mobilen min nå. Alt er nok bare ikke for alle tror jeg. "No hard feelings mr.president"😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Nå har jeg meldt meg ut og er slettet. Jeg forstår alt som er passert i beste mening. Folk er så ulike ofte.

Ønsker god fortsettelse til dere alle.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Maggie55 skrev:

Nå har jeg meldt meg ut og er slettet. Jeg forstår alt som er passert i beste mening. Folk er så ulike ofte.

Ønsker god fortsettelse til dere alle.😊

Hvorfor må du melde deg ut? Det er jo fint å ha deg her, og det er plass til alle :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, Maggie55 skrev:

Nå har jeg meldt meg ut og er slettet.

Det behøver du da ikke gjøre.

Anonymkode: a6f1d...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
42 minutter siden, Maggie55 skrev:

Nå har jeg meldt meg ut og er slettet. Jeg forstår alt som er passert i beste mening. Folk er så ulike ofte.

Ønsker god fortsettelse til dere alle.😊

Trenger ikke melde deg ut ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, Maggie55 skrev:

Nå har jeg meldt meg ut og er slettet. Jeg forstår alt som er passert i beste mening. Folk er så ulike ofte.

Ønsker god fortsettelse til dere alle.😊

Du trenger da ikke slutte. Du har like stor rett til å være her som andre. Men du kunne kanskje nøye deg med 1-2 svar i hver tråd, med mindre du ble sitert?

Anonymkode: 863e4...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det er min skyld at Maggie ikke vil være her mer. Unnskyld så mye. Det var overhode ikke sånn ment. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Det er ingen grunn til det. Det er bare jeg som ikke helt har forstått hvor syk og dårlig jeg er om dagen tror jeg.  Men jeg blir ikke bedre i mitt tilfelle av å henge her så jeg står ved utmeldingen og prøver å komme videre.

Det har vært en del depressive ting i mange innlegg her om dagen synes jeg og for egen del også useriøst. Jeg tar absolutt selvkritikk.

 Man må prøve å ikke se for mørkt på tingene.

Det er mange som mener at pendelen nå har snudd og at vi går enda bedre tider i møte.

La oss lytte til dem. Snart kommer lyse maidager til oss alle. Vi går en fin tid i møte.😊

Takk for seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, Maggie55 skrev:

Det er greit. Vi kan ikke alle være like russeaktige hele livet nei. Ikke sant. Enkelte av oss sliter nok med noe mer alvorlig sykdom tror jeg bare. Min eneste unnskyldning er at det ofte ikke er så lett å tolke hva trådstarter " legger opp til". Vel trådstarter som burde inn å korrigere synes jeg med noe mer initiativ kanskje. Men jeg har mer og mindre gitt opp dette forum. For kostbart for min økonomi. Det sliter også mye på batteriet på mobilen min nå. Alt er nok bare ikke for alle tror jeg. "No hard feelings mr.president"😎

Betaler du for å være her? Jeg trodde at det var gratis?

Anonymkode: 6b225...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Betaler du for å være her? Jeg trodde at det var gratis?

Anonymkode: 6b225...75c

Alle har ikke nett hjemme, men bruker av mobildata-kvoten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Man må bare ta konsekvensene av hva som er bra for en og ikke tror jeg. Det er så mange sterke " viljer"  i samfunnet i dag. Jeg tror det er derfor det blir sånn uro overalt.I natt  hadde jeg mareritt  at det ble uro omkring forestående valg til og med. Jeg satt å så på TV hvordan Berge sa at dette kunne man ikke gjøre på grunn av reglene. Hele marerittet som vanlig en røre. I glimt var det trengsel på trikken og jeg sa jeg hadde så kort vei at jeg kunne gå. En eldre kar tok plassen min. Men været var godt. Det er også så mye rart i forskningen. Det er jo fysisk aktivitet som er best for hjernen og ikke alkohol  og drueviner og slikt. Enkelte forfekter andre ting og har gjort det tidligere men det er feil. Selv rører jeg ikke alkohol men  har selvsagt respekt for andres syn også på dette.

Man kan drømme så mangt. Men nå er det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, laban skrev:

Alle har ikke nett hjemme, men bruker av mobildata-kvoten.

Skjønner.

Anonymkode: 6b225...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Jeg setter stor pris på deres forståelse. Det er ikke noe drama. Det er bare slutt på drømme seg bort fra virkeligheten for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Maggie55 skrev:

Jeg setter stor pris på deres forståelse. Det er ikke noe drama. Det er bare slutt på drømme seg bort fra virkeligheten for min del.

Det er trist at du ikke vil være her mer. Men jeg forstår deg. Lykke til videre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Så mange syke og svake og ensomme mennesker drømmer seg bort i alternative virkeligheter i dag tror jeg. Det er ingen skam. Men kanskje jeg fremdeles kan gjøre noe med der. Skal bestille time hos røntgen straks etter påske. Måfå tatt et bilde av lungene tror jeg. Men nå er jeg ute i den nydelige sola med mennesker på alle kanter. Alle med sine handleposer.

For meg er den tid over med så mangt.

God påske og fin tid fremovrrønskes dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

En siste melding. Sykdommen er som fortjent. Det er hva man har igjen for å tuske og rote med alt. Enkelte mennesker er slik. De tuskler og roter med alt. Som regel politikere. Burde jeg kanskje ha vært. Med god fortjeneste og gullpensjon til seg og ektefelle. Istedenfor bratt kurve nedover i ingenting . En skjebne jeg deler med så mange i dag dessverre. Vi lot oss svindle og lure. Men hva var alternativet.  Man kan jo  lese om disse vinnerne i livets lotto  i ukebladene. Ingen påske uten.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
42 minutter siden, Maggie55 skrev:

En siste melding. Sykdommen er som fortjent. Det er hva man har igjen for å tuske og rote med alt. Enkelte mennesker er slik. De tuskler og roter med alt. Som regel politikere. Burde jeg kanskje ha vært. Med god fortjeneste og gullpensjon til seg og ektefelle. Istedenfor bratt kurve nedover i ingenting . En skjebne jeg deler med så mange i dag dessverre. Vi lot oss svindle og lure. Men hva var alternativet.  Man kan jo  lese om disse vinnerne i livets lotto  i ukebladene. Ingen påske uten.😊

Jeg syntes du skal bli. Det blir stille og trist her uten deg. ☺️

Anonymkode: a6f1d...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Ungdommen bør passe godt på seg selv Alt trenger man ikke av ingenører og hustellærere heller tror jeg så deres tur kan komme før vi tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes du skal bli. Det blir stille og trist her uten deg. ☺️

Anonymkode: a6f1d...86c

Det er ting jeg ikke  trenger mer av tror jeg bare. Av rot og rør i livet. Derfor er det slutt med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...