Gå til innhold

Maggie


Gjest Jippi

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
17 minutter siden, Maggie55 skrev:

Det er ting jeg ikke  trenger mer av tror jeg bare. Av rot og rør i livet. Derfor er det slutt med dette.

Nei, ikke gå. 😪

Anonymkode: a6f1d...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    8

  • laban

    2

  • Admin

    2

  • stjernestøv

    1

Gjest Maggie55

Skal tenke på det hele. Får se hva admin svarer når de er tilbake fra velfortjent ferie. Enkelte av oss blir aldri helt voksne tror jeg bare. Det er jo også påske.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Det er også så mye annet å tenke på nå fremover. Snart er det sommer med jordbær og fløte.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Maggie55 skrev:

Det er også så mye annet å tenke på nå fremover. Snart er det sommer med jordbær og fløte.😊

Det er så godt å se at du har en positiv innstilling til tross for at du sliter. Jeg skal prøve det samme :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Maggie55 skrev:

Skal tenke på det hele. Får se hva admin svarer når de er tilbake fra velfortjent ferie. Enkelte av oss blir aldri helt voksne tror jeg bare. Det er jo også påske.😊

Om du ønsker å slettes må du evt sende PM.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, Maggie55 skrev:

Skal tenke på det.

Nei, ikke meld deg ut. 😞

Anonymkode: a6f1d...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Maggie55 skrev:

Jeg har sendt en melding men det var kanskje ikke slik PM.

Jeg synes du skal fortsette å være her. Jeg er kjempelei meg for at jeg startet denne tråden og fikk deg til å ville melde deg ut. Jeg ber så inderlig om unnskyldning for det og håper du blir. Det var aldri vondt ment. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg vet ikke om dere har lagt merke til det. Men mer og mer stoff her kan virke fiktivt. Mye minner om politikere og deres problemer.Men det er ikke så lett for noen i dag så det er jo ikke så rart kanskje.

Ønsker uansett dere alle alt godt videre i livet. Problemer er til for å overvinnes. Det tror jeg psykisk syke vet mye om. Lykke til.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke alltid hva du snakker om men du skulle ikke gi opp så lett, fordi en person er irritert over innleggene dine. Derfor kaller man det diskusjon. Tar en pause og kom snart tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Stemmer det men nå tror jeg at jeg skal få det til. Man må bare ta bedre vare på seg selv. Jeg tror enkelte av naboene her har funnet ut at jeg er jeg også og " forfølger" meg litt for å finne ut hvem som faller fra først kanskje(. Det siste min mistenksomme natur.) Det er kun fordi jeg blir så lett syk og dårlig at jeg melder meg ut. Må ta bedre vare på meg selv fremover. Ikke bare å ringe 113 vet dere, spesielt med den anstrengt kommuneøkonomi. Enkelte menneskers er bare så mye mere utsatte tror jeg, ofte også ikke så lite arvelig belastede tror jeg.Ikke godt å si. Jeg fant jo så lite i de fine arkivene deres. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Vi er ikke alle like men det finnes så mage fler tilfeller lik meg tror jeg. Så dessverre. Skal ta en tur til fastlege når påsken har lagt seg.😊

Å melde seg ut er ikke noe eksempel ment til etterfølgelse.

(Nå må eg lade denne mobil igjen.)

Lykke til videre og fin vår og sommerferie.!!!!!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Om jeg skal prøve å oppsummere noe læring fra perioden så er det at mye er ikke så lett som jeg som alenebeboer mye av livet har trodd. Det å være forelder og kanskje besteforelder  er ikke så lett som jeg nok har forestilt meg i den grad man som barnløs kan.

Og man kan alltid prøve å ta bedre være på seg selv og økonomien og prøve å iallefall redusere røyking. Om ikke annet av hensyn til seg selv. Ikke sant.😊

Heller ikke dumt tror jeg å tegne en slik fremtidsfullmakt når man ingen nærmeste har. Så det tenker jeg alvorlig på. Vi tenker ofte at alt skjer alle andre. Sikkert en god psykologisk og menneskelig forståelig mekanisme egentlig. Men vi er ikke alle like.

Det er andre tider nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anbr42

Lykke til videre, Maggie. Du er alltids velkommen tilbake når du ønsker. Håper du blir friskere etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Please ikke misforstå. Jeg mener ikke at alle trenger slik fremtidsfullmakt eller noe. Det har bare med at jeg nå er i den aldersgruppen jeg er å gjøre i grunnen og at de gjenlevende slektninger jeg måtte ha er ikke ubetydelig  gjennomsnittlig mye eldre med et helt annet liv bak seg. Alle har så mere enn nok å passe på i dag tror jeg og noe særlig god kontakt har vi aldri hatt. Vi har for fordskjellige interesser ganske enkelt. Jeg kommer selvsagt til å gjøre alt for å klare meg selv så lenge jeg kan og så bra jeg kan. Men både livsstil og mulig  arv og miljø  spiller inn tror jeg. Det er ikke alt drt er så lett å se i sin glasskule. Advokaten jeg snakket med nevnte at  helt unge mennesker med alvorlig sykdom som konsulterte advokat i liknrnde ting og det blir noe helt annet.

Så det er ingen oppfordring til løp og kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55
5 timer siden, Anbr42 skrev:

Lykke til videre, Maggie. Du er alltids velkommen tilbake når du ønsker. Håper du blir friskere etterhvert. 

Tusen takk. Det er ikke alt det er så lett å gi noe svar på føler jeg dessverre. Men da bør man ikke prøve bare tror jeg. Se bare på naturen. Hvordan yte den rettferdighet. Mange vil vel si at flere kunstrere har selvsagt. Håper ellers det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...