Gå til innhold

Maggie


Gjest Jippi

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Maggie55 skrev:

Jeg tror enkelte av naboene her har funnet ut at jeg er jeg også og "forfølger" meg litt for å finne ut hvem som faller fra først kanskje

Sannsynligheten for at naboene dine leser det du skriver her, er svært nær null. Hvis det var det du mente, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    8

  • laban

    2

  • Admin

    2

  • Betti 11

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Maggie55

Alle har seg å sørge for i dag tror jeg.  Så mange er bare ute etter å slå mynt på andres elendighet i dag føler jeg. Det er derfor det er slutt med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Det er ikke alt som er bra for en og alt trenger man ikke av ordsalalater. Ting kan ofte søs så mye enklere. Det er om jurister som ikke kan regelverket og ikke får rett lønn. Husker en sommerjobb jeg hadde. Det var butikkjobb og alt jeg fikk i lønn etter mange uker var noen utrangerte glassboller fra butikken. Ante ikke hvem jeg skulle henvende meg til. En annen gang kom jeg i banken og skille ta ut penger jeg hadde fått etter noe min far hadde arvet. Bare noen kroner men bankfunksjonæren som var en av dem som hadde overfalt meg som barn sa at noen hadde vært å hentet pengeene. Hadde ingenting jeg skulle sagt.  Vi har ikke alle hatt noe godt liv i Norge selv om vi er oppvokst her.Det er mye rart man kan utsettes for. Jeg kunne skrevet bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da personen som opprettet det opprinnelige innlegget har slettet seg som bruker stenger vi tråden da de ikke kan komme med tilsvar.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...