Gå til innhold

Lengter hjem.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
1 minutt siden, Thebutterfly skrev:

Jeg tror at alt er sort etter døden så jeg lengter overhodet ikke dit. 

Det er jo en trist oppfattelse, får deg en overraskelse du da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er jo en trist oppfattelse, 

Det er ingen ting som tyder på at det ikke er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
13 timer siden, slabbedask skrev:

Det er ingen ting som tyder på at det ikke er slik.

Det er mange som har dødd og kommet tilbake, de forteller om liv etter døden. Og folk har tatt regresjon, de forteller om liv mellom livene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Det er mange som har dødd og kommet tilbake, de forteller om liv etter døden.

Noen av de som har vært klinisk døde og blitt gjenopplivet, forteller om opplevelser av lys og ro. Men det er vel tvilsomt om det er en varig etter døden-tilstand, disse har jo hatt en hjerneaktivitet som var bra nok til at de kan fortelle om det etterpå.

Andre som har vært svært nær døden, men blitt reddet, har ikke hatt noen opplevelse i det hele tatt.

(Du tenker nok egentlig på helt andre typer tilfeller.  Men de jeg beskriver, er fra vår egen planet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
14 minutter siden, laban skrev:

Noen av de som har vært klinisk døde og blitt gjenopplivet, forteller om opplevelser av lys og ro. Men det er vel tvilsomt om det er en varig etter døden-tilstand, disse har jo hatt en hjerneaktivitet som var bra nok til at de kan fortelle om det etterpå.

Andre som har vært svært nær døden, men blitt reddet, har ikke hatt noen opplevelse i det hele tatt.

(Du tenker nok egentlig på helt andre typer tilfeller.  Men de jeg beskriver, er fra vår egen planet.)

En doktor var klinisk død og opplevde liv etter døden, han skrev bok om det. Det er mange mange som forteller om liv etter døden. 

Og jeg har selv vært ute av kroppen, tyder ikke det på at vi har en bevissthet utenfor kroppen? Og hva er lysene jeg ser? De må jo være fra andre dimensjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og jeg har selv vært ute av kroppen, tyder ikke det på at vi har en bevissthet utenfor kroppen?

Nei. Det at du tror det, betyr ikke at det var det har skjedd.

18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og hva er lysene jeg ser? De må jo være fra andre dimensjoner?

Hallusinasjoner.

Anonymkode: 94213...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det at du tror det, betyr ikke at det var det har skjedd.

Hallusinasjoner.

Anonymkode: 94213...bbf

Å herregud så frustrerende! 

Jeg har vært ute av kroppen og lysene er ikke hallusinasjoner. Og hvem har jeg telepatisk kontakt med? På andre planeter snakker de telepatisk,og i går kveld snakket jeg telepatisk med noen. Min guide eller mitt høyere selv antageligvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, stjernestøv skrev:

En doktor var klinisk død og opplevde liv etter døden, han skrev bok om det. Det er mange mange som forteller om liv etter døden

Ja - og andre som har vært klinisk døde, har ingen minner i det hele tatt.

Men dette er altså det "utvalget" som har hatt såpass mye hjerneaktivitet at de er i stand til å fortelle om opplevelsene i ettertid. Når vi dør "helt", reduseres nok den til null.

Men det er heldigvis ingen som forteller om skjærsild eller helvete 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, laban skrev:

Ja - og andre som har vært klinisk døde, har ingen minner i det hele tatt.

Men dette er altså det "utvalget" som har hatt såpass mye hjerneaktivitet at de er i stand til å fortelle om opplevelsene i ettertid. Når vi dør "helt", reduseres nok den til null.

Men det er heldigvis ingen som forteller om skjærsild eller helvete 😞

Jo det er de som forteller om det også. 

Hvordan forklarer du ut av kroppen opplevelser? Da fungerer man fint uten kropp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo det er de som forteller om det også. 

Javel, det har jeg heldigvis ikke fått med meg.

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvordan forklarer du ut av kroppen opplevelser? 

Det verken har eller forklarer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo det er de som forteller om det også. 

Hvordan forklarer du ut av kroppen opplevelser? Da fungerer man fint uten kropp. 

Jeg tror den man er ligger i hjernen. Slutter hjernen å fungere så er man ingenting, tror jeg. 

Har lest om folk som har dødd og blitt gjenopplivet. En stor del av de beskriver det som ingenting og sort. Men jeg har også lest om de som påstår det var mer etter døden. Men jeg tror på dem som sier at det var sort desverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, laban skrev:

Javel, det har jeg heldigvis ikke fått med meg.

Det verken har eller forklarer jeg.

Man kommer ofte dit man tror man kommer, på astralplanet skjer ting raskt...det vi tenker på får vi. Det er stralplanet vi først kommer til når vi dør. 

Tenkte meg det. Hadde du hatt en ut av kroppen opplevelse hadde du skjønt det,vi kan eksistere uten kropp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
3 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Jeg tror den man er ligger i hjernen. Slutter hjernen å fungere så er man ingenting, tror jeg. 

Har lest om folk som har dødd og blitt gjenopplivet. En stor del av de beskriver det som ingenting og sort. Men jeg har også lest om de som påstår det var mer etter døden. Men jeg tror på dem som sier at det var sort desverre. 

Ja det er ditt valg hva du vil tro på. 

Jeh har vært ute av kroppen, har også besøkt tidligere liv så jeg tror på reinkarnasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
53 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo det er de som forteller om det også. 

Hvordan forklarer du ut av kroppen opplevelser? Da fungerer man fint uten kropp. 

Det er hallusinasjoner.

Anonymkode: 94213...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er hallusinasjoner.

Anonymkode: 94213...bbf

Det er det sletts ikke, og det hadde du forstått hvis du hadde opplevd det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er det sletts ikke, og det hadde du forstått hvis du hadde opplevd det selv!

De aller fleste vet at du hallusinerer, men vet dessverre også at du ikke lar deg overbevise, det ligger i sykdommens natur.

 

Så hvorfor skriver jeg dette? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Xtra skrev:

De aller fleste vet at du hallusinerer, men vet dessverre også at du ikke lar deg overbevise, det ligger i sykdommens natur.

 

Så hvorfor skriver jeg dette? 🤔

Det er bare tull, ikke ALT jeg opplever er hallusinasjoner. Det er dummeste jeg har hørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest frustrerende med denne tråden er at dette er svar nr 38. Hvorfor gidder folk å engasjere seg i åpenbar galskap? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
19 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Det mest frustrerende med denne tråden er at dette er svar nr 38. Hvorfor gidder folk å engasjere seg i åpenbar galskap? 

Det er jo ikke galskap i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...