Jump to content
AnonymBruker

En gang ustabil- alltid ustabil

Recommended Posts

emilie321
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er det hos meg også. Jeg har store vansker med å stole på noen. Har opplevd mye vondt og mange svik i livet. Det har imidlertid skjedd store endringer i livet i positiv retning, og jeg har blitt mye bedre. Godt å se det er håp. 

Anonymkode: 9e02c...5e2

Det er dessverre mange som har opplevd mye vondt og mange svik. Så godt at det har skjedd positive endringer for deg og at du har det mye bedre.

Frisk blir jeg nok ikke, men jobber jo hele tiden for å få det bedre. Og Ja, det er håp. Det er mange flotte mennesker der ute som vil de fleste bare vel og som også er til å stole på.

Håper du fortsetter å oppleve bedring. Ønsker deg en riktig fin helg.

Fortsetter under...

AnonymBruker
11 minutter siden, emilie321 skrev:

Det er dessverre mange som har opplevd mye vondt og mange svik. Så godt at det har skjedd positive endringer for deg og at du har det mye bedre.

Frisk blir jeg nok ikke, men jobber jo hele tiden for å få det bedre. Og Ja, det er håp. Det er mange flotte mennesker der ute som vil de fleste bare vel og som også er til å stole på.

Håper du fortsetter å oppleve bedring. Ønsker deg en riktig fin helg.

Takk i like måte. Jeg sliter med å stole på at andre vil meg vel. Men jeg prøver..

emilie321
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk i like måte. Jeg sliter med å stole på at andre vil meg vel. Men jeg prøver..

Tror faktisk mange mennesker vil de fleste bare vel. Skjønner at du sliter, men fortsett å kjemp og jobb videre. Belønningen er og etterhvert få det så mye, mye bedre.

De som viser deg at de ikke vil deg vel, de er ikke deg verdi.  De må du bare overse.  Klapp deg på skulderen og så si at du er bra nok som du er. For det er du.

AnonymBruker

Jeg er faktisk så ille at jeg ikke fortjener å ha det bra. Så det er slutt nå. Jeg har bestemt meg, kan ikke slippe noen inn på meg og delta i noen gruppe, det er for mye lidelse. Takker for alle bidrag i tråden.