Gå til innhold

Hvordan vite om ho er oppriktig?


Usikkermann28

Anbefalte innlegg

Usikkermann28

 

Jeg var i et forhold som var ganske tøft i over 1 år og det endte med at vi ikke er forlovet lengre og har nå gått fra hverandre. 

 

Ho har funnet en ny allerede, og virker som ho har kastet meg vekk som søppel. 

 

Men så har vi barn sammen som gjør det vanskelig for oss og ikke ha kontakt, vi har snakket ofte om oss når vi har vært rundt hverandre pga barna, og det virker som på meg at ho venter på at jeg skal bli den glade, positive mannen jeg engang var. 

 

Får ofte slike nattameldinger hvor det er hjerter, kyssetegn, vennen /vennen min osv. 

Får god morgen meldinger av og til og. Å itillegg så har ho sagt, at hvis jeg får gjort noe for meg selv, og viser at jeg har blitt den mannen med stabilt godt humør og tuller/tøyser så kan det være ho går fra han for å være med meg. 

Burde jeg stole på det ho sier? Eller et det kun noe ho sier for å "holde" meg nærme og ikke miste den gode støtten ho har fra meg? 

For meg er ho virkelig ekte kjærlighet, bare og få en melding, se ho, ja skal ingenting for at jeg blir glad så fort det kommer noe fra ho. Bare å hente barna og se ho i 2 min gir meg sommerfugler i magen fortsatt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
25 minutter siden, Usikkermann28 skrev:

 

Jeg var i et forhold som var ganske tøft i over 1 år og det endte med at vi ikke er forlovet lengre og har nå gått fra hverandre. 

 

Ho har funnet en ny allerede, og virker som ho har kastet meg vekk som søppel. 

 

Men så har vi barn sammen som gjør det vanskelig for oss og ikke ha kontakt, vi har snakket ofte om oss når vi har vært rundt hverandre pga barna, og det virker som på meg at ho venter på at jeg skal bli den glade, positive mannen jeg engang var. 

 

Får ofte slike nattameldinger hvor det er hjerter, kyssetegn, vennen /vennen min osv. 

Får god morgen meldinger av og til og. Å itillegg så har ho sagt, at hvis jeg får gjort noe for meg selv, og viser at jeg har blitt den mannen med stabilt godt humør og tuller/tøyser så kan det være ho går fra han for å være med meg

Burde jeg stole på det ho sier? Eller et det kun noe ho sier for å "holde" meg nærme og ikke miste den gode støtten ho har fra meg? 

For meg er ho virkelig ekte kjærlighet, bare og få en melding, se ho, ja skal ingenting for at jeg blir glad så fort det kommer noe fra ho. Bare å hente barna og se ho i 2 min gir meg sommerfugler i magen fortsatt 

Ikke til å stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikkermann28
42 minutter siden, Gargamel skrev:

Ikke til å stole på.

Enkelt og greit svart, derfor greit med innspill fra andre sine øyne og 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på de helt konkrete fakta:

1. Det er slutt.

2. Hun er sammen med en annen mann.

At hun sender deg kose meldinger osv, kan godt være fordi hun vil ha et godt vennskap mtp barna. Det kan også hende hun vil holde deg på gress. Dessuten kan noen bli veldig «vennlige» når de selv har det bra/er forelsket - som hun jo bør være i et nytt forhold. 

Jeg synes absolutt du skal «blomstre» og være en bra mann - men da først og fremst for deg selv. Ikke sats alt på henne - hun har tross alt valgt en annen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikkermann28
6 minutter siden, cilie skrev:

Se på de helt konkrete fakta:

1. Det er slutt.

2. Hun er sammen med en annen mann.

At hun sender deg kose meldinger osv, kan godt være fordi hun vil ha et godt vennskap mtp barna. Det kan også hende hun vil holde deg på gress. Dessuten kan noen bli veldig «vennlige» når de selv har det bra/er forelsket - som hun jo bør være i et nytt forhold. 

Jeg synes absolutt du skal «blomstre» og være en bra mann - men da først og fremst for deg selv. Ikke sats alt på henne - hun har tross alt valgt en annen. 

Ho selv har vært hos meg og sagt : hvis jeg ser du slutter og være glad og lei deg omhverandre, og prøver og gjøre noe for deg selv, så kan det være jeg går fra han for å prøve med deg igjen. Sa det selvom ho er gravid.

Og itillegg sagt at han nye er en veldig usikker fremtid fordi han er ung, så vet ikke om han vet hva han går til ang å få et barn. 

Også sagt at ho ikke kommer til og vise noen følelser, men at ho fortsatt er betatt av meg og syns jeg er utrolig kjekk, samt vet hvordan jeg er med barn og flink "husmor" jeg er. 

Skal såklart bli en glad og sterk mann for mine barn og meg selv. 

Men kjenner at bare den lille tiden ho skriver meldinger, tar kontakt osv det hjelper meg så utrolig godt på vei. 

Derfor gjør ho meg veldig usikker på hva ho egentlig vil. Vil ikke være en reserveløsning for ho. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 minutter siden, Usikkermann28 skrev:

Ho selv har vært hos meg og sagt : hvis jeg ser du slutter og være glad og lei deg omhverandre, og prøver og gjøre noe for deg selv, så kan det være jeg går fra han for å prøve med deg igjen. Sa det selvom ho er gravid.

Og itillegg sagt at han nye er en veldig usikker fremtid fordi han er ung, så vet ikke om han vet hva han går til ang å få et barn. 

Også sagt at ho ikke kommer til og vise noen følelser, men at ho fortsatt er betatt av meg og syns jeg er utrolig kjekk, samt vet hvordan jeg er med barn og flink "husmor" jeg er. 

Skal såklart bli en glad og sterk mann for mine barn og meg selv. 

Men kjenner at bare den lille tiden ho skriver meldinger, tar kontakt osv det hjelper meg så utrolig godt på vei. 

Derfor gjør ho meg veldig usikker på hva ho egentlig vil. Vil ikke være en reserveløsning for ho. 

Er hun gravid med han og? 

Nei dette lover ikke godt, du må ikke la deg bruke eller være reserve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner at du må være veldig glad i henne når du ønsker henne tilbake til tross for at hun venter barn med en annen.

Det er alltid enkelt å stå utenfor situasjonen og mane til «å komme seg videre,» «glemme henne» osv - uten at det nødvendigvis er fasiten for deg.

Jeg tror dog likevel at du må passe på så du ikke blir gående på gress for lenge her nå. Å pleie kontakten med SMS og at «døra hele tiden er på gløtt», kan gjøre at du blir hengende for lenge fast i noe som kanskje aldri blir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikkermann28
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er hun gravid med han og? 

Nei dette lover ikke godt, du må ikke la deg bruke eller være reserve. 

Ja, dessverre så har ho blitt det, og etter mye frem og tilbake har ho valgt og beholde det, selvom ho sier han er en utrolig usikker fremtid. Og hver gang jeg skal levere barna, så vil ho jeg skal bli der lage mat med ho osv. Så jeg kjenner ho liker og ha meg rundt seg. 

Men jeg vil ikke være reserve eller bli brukt. 

Spurte ho rett ut når ho leverte barna sist, enten så føler du noe for meg men gjemmer det. Eller så kan du bare si til meg at jeg skal slutte og kjempe og miste følelsene mine for deg.. Er ikke noe værre enn det. 

Men da ble ho helt fra seg og ville at jeg overhode ikke skulle gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Usikkermann28 skrev:

Ja, dessverre så har ho blitt det, og etter mye frem og tilbake har ho valgt og beholde det, selvom ho sier han er en utrolig usikker fremtid. Og hver gang jeg skal levere barna, så vil ho jeg skal bli der lage mat med ho osv. Så jeg kjenner ho liker og ha meg rundt seg. 

Men jeg vil ikke være reserve eller bli brukt. 

Spurte ho rett ut når ho leverte barna sist, enten så føler du noe for meg men gjemmer det. Eller så kan du bare si til meg at jeg skal slutte og kjempe og miste følelsene mine for deg.. Er ikke noe værre enn det. 

Men da ble ho helt fra seg og ville at jeg overhode ikke skulle gjøre det. 

For meg virker det som du er hennes sikkerhetsnett og det er ikke bra,hun er tross alt sammen med en annen mann og må ta ansvar for det. Hun kan ikke få i både pose og sekk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikkermann28
12 minutter siden, cilie skrev:

Jeg skjønner at du må være veldig glad i henne når du ønsker henne tilbake til tross for at hun venter barn med en annen.

Det er alltid enkelt å stå utenfor situasjonen og mane til «å komme seg videre,» «glemme henne» osv - uten at det nødvendigvis er fasiten for deg.

Jeg tror dog likevel at du må passe på så du ikke blir gående på gress for lenge her nå. Å pleie kontakten med SMS og at «døra hele tiden er på gløtt», kan gjøre at du blir hengende for lenge fast i noe som kanskje aldri blir. 

Sant nok, hadde bestemt meg for fra igår kveld skulle jeg ikke sende meldinger i det hele tatt. 

 

Og da datt det inn både en ganske personlig natta melding, våknet til god morgen melding, ho har sendt masse og skrevet i hele dag. Mens jeg har hold tilbake og kun svart ho. 

 

Så til tider viser ho virkelig interesse, mens andre ganger over hode ikke. 

 

Derfor jeg føler ho kanskje prøver og bruke meg, fordi ho vet hva jeg står for og hvilken støtte og trygghet ho kan få med meg.

Men hva burde jeg gjøre for å finne ut hva ho virkelig står for? Siden ho sier at hvis vi snakker om mer følelser osv nå, så ødelegger det enda mer mellom oss sier ho da. 

Endret av Usikkermann28
Glemte og skrive noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikkermann28
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

For meg virker det som du er hennes sikkerhetsnett og det er ikke bra,hun er tross alt sammen med en annen mann og må ta ansvar for det. Hun kan ikke få i både pose og sekk! 

Er det jeg har begynt og tenke og, derfor jeg har begynt og trekke meg litt tilbake og la ho ta kontakt, og eventuelt kjenne på frykten for å miste meg helt. Om ho da viser en helt ny side fra seg selv eller vare forsvinner sakte men sikkert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Usikkermann28 skrev:

Er det jeg har begynt og tenke og, derfor jeg har begynt og trekke meg litt tilbake og la ho ta kontakt, og eventuelt kjenne på frykten for å miste meg helt. Om ho da viser en helt ny side fra seg selv eller vare forsvinner sakte men sikkert 

Ja du får trekke deg litt tilbake og se hva som skjer,du må være en god man som finner deg i det der og må være veldig glad i henne. Så dette er nok vanskelig for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Nei, denne damen er ikke noe å satse på, vil tydeligvis ha i pose og sekk. Tyder på en svært umoden og egoistisk person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usikkermann28
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja du får trekke deg litt tilbake og se hva som skjer,du må være en god man som finner deg i det der og må være veldig glad i henne. Så dette er nok vanskelig for deg. 

Har fått høre av flere at de ikke kan skjønne hvordan jeg kan være så god mot ho med alt som har skjedd, og st ho venter et nytt barn. 

Men som jeg da har prøvd og forklare:når du har møtt en person som du føler dypt i hjertet ditt er så ekte for deg. Så kan man finne seg i mye, og alle kan gjøre store feil i livet. Men såklart ikke alt for mye. 

Ja, hennes familie osv har sagt til ho, at ho aldri kommer til og finne en så god pappa og person igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikkermann28
1 minutt siden, Worrysome plenty skrev:

Nei, denne damen er ikke noe å satse på, vil tydeligvis ha i pose og sekk. Tyder på en svært umoden og egoistisk person.

Føler ho prøver og få det ja, selvom ho sier at ho må finne ut hva ho skal gjøre. Mange som har sagt til meg at jeg fortjener mye bedre enn ho, men desseverre så er denne jenta såppas ekte for meg at det ikke er bare og få de følelsene vekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, Usikkermann28 skrev:

Har fått høre av flere at de ikke kan skjønne hvordan jeg kan være så god mot ho med alt som har skjedd, og st ho venter et nytt barn. 

Men som jeg da har prøvd og forklare:når du har møtt en person som du føler dypt i hjertet ditt er så ekte for deg. Så kan man finne seg i mye, og alle kan gjøre store feil i livet. Men såklart ikke alt for mye. 

Ja, hennes familie osv har sagt til ho, at ho aldri kommer til og finne en så god pappa og person igjen. 

Hun er heldig som har deg da, men det er vel heller uheldig for deg selv om du er glad i henne. Men du må gjøre det du føler er best for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikkermann28
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hun er heldig som har deg da, men det er vel heller uheldig for deg selv om du er glad i henne. Men du må gjøre det du føler er best for deg. 

Ho burde jo kanskje innsett det, men ho er redd siden vi hadde det så dårlig som vi hadde det i nesten 1 år, så kan skjønne det. Men jeg har sagt til ho, at jeg har fått et helt nytt syn på alt etter det ble slutt, så ho nå bare tørre og prøve. 

Ja, vet bare ikke hvordan jeg burde være med ho? På meldinger osv.. For å ikke virke som jeg kjemper hele tiden, og ikke overdrøsse med komplimenter, og virke desperat heller. 

Bør kanskje være avventende? Og kanskje gi ho litt frykt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, Usikkermann28 skrev:

Ho burde jo kanskje innsett det, men ho er redd siden vi hadde det så dårlig som vi hadde det i nesten 1 år, så kan skjønne det. Men jeg har sagt til ho, at jeg har fått et helt nytt syn på alt etter det ble slutt, så ho nå bare tørre og prøve. 

Ja, vet bare ikke hvordan jeg burde være med ho? På meldinger osv.. For å ikke virke som jeg kjemper hele tiden, og ikke overdrøsse med komplimenter, og virke desperat heller. 

Bør kanskje være avventende? Og kanskje gi ho litt frykt? 

Men hva ville være annerledes nå enn det året dere ikke hadde det godt sammen? 

Ja du må gi henne noe å tenke på, være litt avvisende kanskje. Da blir hun redd hun har mistet deg, nå har hun deg i sin hule hånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikkermann28
14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men hva ville være annerledes nå enn det året dere ikke hadde det godt sammen? 

Ja du må gi henne noe å tenke på, være litt avvisende kanskje. Da blir hun redd hun har mistet deg, nå har hun deg i sin hule hånd. 

Fordi nå så er jet i fred med kg skaffe meg en god vennegjeng her jeg bor, jeg kommer meg mer ut. 

Og det året som var ille, ble jeg sittende hjemme hele tiden og det skapte irritasjoner og vi var hele tiden rundt hverandre.. 

 

Så det er den største forskjellen, ja tenker jeg må gjøre det slikt.ellers så føler jeg st jeg bare må be ho enten om å si jeg skal slutte og kjempe for ho osv. Og si at det mest sannsynlig ikke vil bli oss igjen.for det vil hjelpe meg betydelig hvis jeg vet at jeg er nødt til og glemme ho. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Usikkermann28 skrev:

Fordi nå så er jet i fred med kg skaffe meg en god vennegjeng her jeg bor, jeg kommer meg mer ut. 

Og det året som var ille, ble jeg sittende hjemme hele tiden og det skapte irritasjoner og vi var hele tiden rundt hverandre.. 

 

Så det er den største forskjellen, ja tenker jeg må gjøre det slikt.ellers så føler jeg st jeg bare må be ho enten om å si jeg skal slutte og kjempe for ho osv. Og si at det mest sannsynlig ikke vil bli oss igjen.for det vil hjelpe meg betydelig hvis jeg vet at jeg er nødt til og glemme ho. 

Ok. Hvis du tror det kan hjelpe kan det sikkert det, ikke bra å bare gå for mye opp i hverandre heller sikkert. Man må ha et liv utenom hverandre, det så jeg med sønnen min og hans samboer. Da går man hverandre på nervene. 

Ja hun holder jo deg litt på pinebenken nå. Du kan jo prøve å vise henne lite interesse kanskje,bare svare kort osv. La henne få tid til å savne deg, da forstår hun bedre hva hun har mistet. Må gå opp noen lys da vel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...