Gå til innhold

Å skifte skole på barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vil flytte fra samboer å flytte til nabo kommunen, noen som har erfaring? Hvordan tok barna det med å bytte skole? Barna er 10, 8,5. 

Hvordan har deres samboere tatt valget ang at dere ville bryte opp? Min samboer truer med å ta fra meg barna å han kommer til å bli svært stygg med meg. Jeg er sliten etter 14 år med psykisk terror fra han, jeg må bort å komme meg på beina igjen. 

Anonymkode: 6eb00...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Søk hjelp... da har du noen som går veien sammen med deg. 

Jeg startet hos skolens helsesøster. 

Anonymkode: fff0e...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil flytte fra samboer å flytte til nabo kommunen, noen som har erfaring? Hvordan tok barna det med å bytte skole? Barna er 10, 8,5. 

Hvordan har deres samboere tatt valget ang at dere ville bryte opp? Min samboer truer med å ta fra meg barna å han kommer til å bli svært stygg med meg. Jeg er sliten etter 14 år med psykisk terror fra han, jeg må bort å komme meg på beina igjen. 

Anonymkode: 6eb00...191

Er det en selvfølge at barna flytter med deg, da? Tror jeg ville strukket meg veldig langt for at barna skulle få fortsette på samme skole og nærmiljø om jeg ble skilt. Da mener jeg ikke å la være å bryte opp, men jeg ville forsøkt å finne en bolig i nærheten. Men så har jeg heller ingen erfaring med vold og terror....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, Xtra skrev:

Er det en selvfølge at barna flytter med deg, da? Tror jeg ville strukket meg veldig langt for at barna skulle få fortsette på samme skole og nærmiljø om jeg ble skilt. Da mener jeg ikke å la være å bryte opp, men jeg ville forsøkt å finne en bolig i nærheten. Men så har jeg heller ingen erfaring med vold og terror....

 

Så du mener de skal bo med en som er svært ustabil å farer opp å sier masse stygge til til både meg å ungene? En som ikke takler å bli sliten, gjøre lekser med barna osv. 

Jeg har ikke mulighet til å komme meg inn på boligmarkedet her vi bor nå, å i nabo kommunen har jeg er hus jeg kan bo i gratis  til jeg får spart opp nok til å kjøpe meg noe. 

Jeg skjønner det er vanskelig å sette seg inn i hvordan det er å bo med en som ikke er snill, håper du aldri får forståelse for det heller.

Anonymkode: 6eb00...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Søk hjelp... da har du noen som går veien sammen med deg. 

Jeg startet hos skolens helsesøster. 

Anonymkode: fff0e...c5d

Ja jeg må søke hjelp for jeg klarer det ikke selv, jeg kan ikke forstå hvorfor jeg har tillatt alt som har skjedd opp gjennom årene.

hvordan klarte du å gå? Hvordan er psyken din når du gikk å hvordan er den i dag? Jeg er så ødelagt, full i angst å deprimert. 

Anonymkode: 6eb00...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg må søke hjelp for jeg klarer det ikke selv, jeg kan ikke forstå hvorfor jeg har tillatt alt som har skjedd opp gjennom årene.

hvordan klarte du å gå? Hvordan er psyken din når du gikk å hvordan er den i dag? Jeg er så ødelagt, full i angst å deprimert. 

Anonymkode: 6eb00...191

Jeg var syk. Alvorllg deprimert. Men jeg søkte hjelp og fikk god hjelp av bup, barnevern, skole og politi. Måtte ha voldsalarm og besøksforbud. 

Anonymkode: fff0e...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var syk. Alvorllg deprimert. Men jeg søkte hjelp og fikk god hjelp av bup, barnevern, skole og politi. Måtte ha voldsalarm og besøksforbud. 

Anonymkode: fff0e...c5d

Huff bra du fikk hjelp å kom deg unna.

hvordan var det å få hjelp av barnevernet ? Er redd de skal si jeg er for syk til å være mamma. 

Anonymkode: 6eb00...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff bra du fikk hjelp å kom deg unna.

hvordan var det å få hjelp av barnevernet ? Er redd de skal si jeg er for syk til å være mamma. 

Anonymkode: 6eb00...191

Ingen problemer, tvert om. Jeg var veldig syk, så de ordnet avlastning for dattera mi som var utagerende (7 år). Jeg fikk også økonisk hjelp av de. 

De kom hjem til oss på anmeldt besøk og observerte meg og ungene. 

De så det som svært positivt at jeg tok i mot hjelp for min psyke. Som deg var også jeg redd for å bli sett på som uegnet mor. 

Anonymkode: fff0e...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener de skal bo med en som er svært ustabil å farer opp å sier masse stygge til til både meg å ungene? En som ikke takler å bli sliten, gjøre lekser med barna osv. 

Jeg har ikke mulighet til å komme meg inn på boligmarkedet her vi bor nå, å i nabo kommunen har jeg er hus jeg kan bo i gratis  til jeg får spart opp nok til å kjøpe meg noe. 

Jeg skjønner det er vanskelig å sette seg inn i hvordan det er å bo med en som ikke er snill, håper du aldri får forståelse for det heller.

Anonymkode: 6eb00...191

Selvfølgelig ikke, men det skal jo en del til å få full omsorg. Innser at jeg ikke burde uttale meg, og ønsker deg bare lykke til med alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Xtra skrev:

Selvfølgelig ikke, men det skal jo en del til å få full omsorg. Innser at jeg ikke burde uttale meg, og ønsker deg bare lykke til med alt sammen.

Setter pris på svarene, det hjelper meg å se på dette fra flere vinkler å sider. 

Jeg får nok ikke full omsorg. 

Anonymkode: 6eb00...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen problemer, tvert om. Jeg var veldig syk, så de ordnet avlastning for dattera mi som var utagerende (7 år). Jeg fikk også økonisk hjelp av de. 

De kom hjem til oss på anmeldt besøk og observerte meg og ungene. 

De så det som svært positivt at jeg tok i mot hjelp for min psyke. Som deg var også jeg redd for å bli sett på som uegnet mor. 

Anonymkode: fff0e...c5d

Så betryggende svar, tusen takk. 

Anonymkode: 6eb00...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så betryggende svar, tusen takk. 

Anonymkode: 6eb00...191

Ja, jeg lover :) lykke til, ta i mot all hjelp du kan få. 

Anonymkode: fff0e...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...