Gå til innhold

Sletting av egne tråder


Admin

Anbefalte innlegg

Pga omstendingheten rundt forumet er vi klar over at noen temaer kan bli for tunge eller kan virke for gjenkjennende når man skriver i det og man ønsker dette slettet.

Først og fremst ber vi brukerne tenke seg godt om før man poster. Vi har mange flinke brukere som legger mye av seg selv i ett svar og det kan være kjedelig å få det slettet.

Men om man føler at tråden man har postet trenger å slettes ser jeg det er flere fremgangsmåter for hvordan dere varsler. Først og fremst kan dere rapportere innlegget. Man trykker på det lille flagget (på mobil) eller på teksten rapportert innlegg øverst på høyre side av innlegget. Da vil jeg få varsel på mail og dermed kunne ta det kjapt om jeg er tilgjengelig.

Hvis man ikke greier å rapportere kan man sende meg en PM. Da trykker du på konvolutten på pc eller de tre strekene øverst og deretter konvolutten på mobil. Skriv inn Ann Christin i til feltet og dere vil få opp meg. Jeg vil også da få mail om dette.

Om det er på dagtid kan dere som siste løsning (hvis jeg ikke tar det innen rimelig tid (maks 24T)) sende mail ved å bruke kontakt oss skjemaet. Denne går til forum ansvarlig, men hun har flere oppgaver og det kan ta litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin klistret denne emne
  • Admin avklistret denne emne

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...