Gå til innhold

Skulle selge et orgel på finn.no ... hørte ikke mer fra vedkommende


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det var en som skulle komme hit å kjøpe et orgel av meg på finn.no. Vi hadde avtalt at vedkommende skulle komme til et visst klokkeslett i dag. Vedkommende dukket ikke opp. Sendte heller ingen melding om det. Jeg har flere som vil kjøpe det så sendte et spørsmål om vedkommende fortsatt vil kjøpe det... Har ennå ikke fått svar. Kjedelig for jeg hadde satt av tid til å selge det i dag..

Er man forpliktet til å holde av orgelet i lengre tid om vedkommende ikke svarer? Noen som vet regler om sånnt? 

Anonymkode: b68e0...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har dermed skrevet til nestemann på listen at jeg venter på svar fra en som ikke dukket opp... Og dersom den ikke vil ha det så skal han få kjøpe det. Synes det er kjipt når folk avtaler og ikke kommer. :)

Anonymkode: b68e0...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

hvis avtalen var at han skulle hente det i dag, og han ikke kom, står du fritt til å selge til nestemann.

Anonymkode: 42447...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk også en morsom melding hehe. Jeg er interessert i deg sto det istedet for det ;)

Anonymkode: b68e0...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Enkelte mennesker er bare store luringer og vedkommende må jo da ha forspilt sin sjanse ettertrykkelig etter mitt skjønn. 

Anonymkode: 2177a...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har dermed skrevet til nestemann på listen at jeg venter på svar fra en som ikke dukket opp... Og dersom den ikke vil ha det så skal han få kjøpe det. Synes det er kjipt når folk avtaler og ikke kommer. :)

Anonymkode: b68e0...96a

Bare skriv til den som ikke kom, at du nå går i dialog med andre interesserte og kontakt den neste. Det der skjer hele tiden på finn, og du er ikke forpliktet til å strekke deg ekstra for folk som bryter avtaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, laban skrev:

Bare skriv til den som ikke kom, at du nå går i dialog med andre interesserte og kontakt den neste. Det der skjer hele tiden på finn, og du er ikke forpliktet til å strekke deg ekstra for folk som bryter avtaler.

Jeg skrev det. Takk for råd. Jeg skrev at jeg må gå videre til neste siden vedkommende ikke kom til avtalt tid. Og beklaget  så mye. Nå er det en annen som ble glad. 

Anonymkode: b68e0...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...