Gå til innhold

Kan jeg være gravid? eller bare innbillerlse


Hufsakommer

Anbefalte innlegg

Hufsakommer

Hei. Jeg har i de 2 siste mnd fått uregelmessig menstruasjon starter med spotting i ca 3 dager, og mens i 2 dager. 
Vanligvis har jeg en syklus på 28 dager. men forrige mnd. hadde jeg ikke fått mens på 41 dager ca. kan dette ha hvert en SA? 
Jeg og samboeren har prøvd å bli gravide nå i et år. Men samboeren min har stoffskifte og lurer på om det kan påvirke sæd kvaliteten? Jeg har hvert gravid tidligere med en annen kjæreste på første natt uheldigvis 😳 Men jeg var alt for ung og kunne ikke beholde på den tiden. Jeg vet jeg er fruktbar men jeg har ingen anelse om samboeren er det😣 før vi startet å prøve så har vi hatt en del ubeskyttet samleie i snart 4 år uten tegn på at jeg har hvert/ blitt gravid noe som har hvert helt greit i den perioden😅men nå ønsker vi oss begge barn og vil helst forsøke å prøve på den naturlige måten. 

I de siste dagene så har jeg hvert uvel. mat som jeg likte før liker jeg ikke lengre, og følger meg ikke sulten, kan også være litt svimmel og må sette meg ned eller ta en pause ifra det jeg gjør. kaffen har hvert min beste venn om morgen men nå så kan jeg ta en slurk så holder det😶Jeg kan fort bli varm 😅 mens folk ute går i jakker og gensere så kan jeg gå ut med t-skjorte. Har også legget merke til at det stadig er flere do besøker, Jeg for en del utflod, og er veldig sensitiv der nede, for også sterke orgasmer, nesten som om jeg får muskel kramper,.har også blitt ekstrem trang, for litt vondt når kjæresten skal komme inn i starten av samleie. Kan dette være starten av graviditet? eller har jeg en sterk ønske om å få barn at kroppen innbiller meg alt dette? eller kan det være kjønnssykdom? både jeg og samboeren har testet og vi hadde ingen tegn til kjønnssykdommer. Det svir ikke når jeg tisser gjør heler ikke vondt sånn ellers har ingen andre plager følger meg bare veldig sensitiv og bitt litt hoven masse utflod og tisser mye. skal bestilte lege time og få det undersøkt kjenner at jeg gruer meg.😖

har forresten tatt to billig gravid test ifra Normalen og begge to har hvert negative.  Jeg forventer mens den 20.05 er det kanskje for tidelig å ta en test? står på apen jeg har på tlf at jeg hadde eggløsning den 5.05 ingen smerter sånn eller bare masse murring.

 

Hilsen Jente på 23.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Hufsakommer skrev:

har forresten tatt to billig gravid test ifra Normalen og begge to har hvert negative.  Jeg forventer mens den 20.05 er det kanskje for tidelig å ta en test? står på apen jeg har på tlf at jeg hadde eggløsning den 5.05 ingen smerter sånn eller bare masse murring.

Hilsen Jente på 23.  

Mange ting som kan tyde på graviditet hos deg, men som regel er det liten vits å teste før mensen ikke kommer, for å si det sånn. Om du skal ha mensen på mandag så test med morgenurin mandag morgen (den er mest konsentrert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...