Jump to content
AnonymBruker

Hun er lite interessert i sex. Er så fortvilet

Recommended Posts

AnonymBruker

Min kjæreste og jeg har vært sammen ca. 1 år. Hun tar aldri initiativ til sex, og sier også at hun aldri har gjort det.  Det er alltid jeg som må ta initiativet og når vi har sex virker hun veldig forknytt. En gang jeg masserte hennes klitoris i nesten én time ble den erigert, men hun rørte seg ikke og laget ingen lyder. Hun sa selv at hun ikke kjenner noe. Jeg vil også gjerne gi henne sprutorgasme, men det kommer ikke på tale å putte en finger inn i henne. Når vi har sex, føler jeg at hun ikke er tilstede eller bare er plaget. Hun kommer av og til når jeg slikker henne. Jeg har prøvd å si at vi trenger profesjonell hjelp, men hun sier det ikke er et problem for henne. Hva skal jeg gjøre og hva kan årsaken hos henne være? Jeg elsker denne kvinnen og vil så gjerne at vi skal ha det godt sammen.

Anonymkode: 1677b...b7f

Fortsetter under...

Drømmeautomat

Så liten respons på sex tror jeg nok ikke er normalt. Hun har kanskje opplevd noe tidligere, overgrep eller skam knyttet til sex i barndommen, men det blir bare spekulasjoner. Kanskje hun kan gå til en sexolog alene først?

Lillemus
På 20.5.2019 den 23.12, AnonymBruker skrev:

Hva skal jeg gjøre og hva kan årsaken hos henne være? Jeg elsker denne kvinnen og vil så gjerne at vi skal ha det godt sammen.

En ting er jo å være uinteressert i sex, men dette er forbi det punktet synes jeg ut fra det du sier. Jeg tenkte det samme som Drømmeautomat - kan hun ha vært utsatt for noe tidligere?

Xtra

Hun høres uerfaren ut, og da tror jeg det virker bedre med en forsiktig tilnærming; kyssing og beføling utenpå klær etc., enn massasje av klitoris.

kupton

Beklager min pessimistiske realisme, men her tror jeg ikke på noen endring.

AnonymBruker
På 20.5.2019 den 23.12, AnonymBruker skrev:

Min kjæreste og jeg har vært sammen ca. 1 år. Hun tar aldri initiativ til sex, og sier også at hun aldri har gjort det.  Det er alltid jeg som må ta initiativet og når vi har sex virker hun veldig forknytt. En gang jeg masserte hennes klitoris i nesten én time ble den erigert, men hun rørte seg ikke og laget ingen lyder. Hun sa selv at hun ikke kjenner noe. Jeg vil også gjerne gi henne sprutorgasme, men det kommer ikke på tale å putte en finger inn i henne. Når vi har sex, føler jeg at hun ikke er tilstede eller bare er plaget. Hun kommer av og til når jeg slikker henne. Jeg har prøvd å si at vi trenger profesjonell hjelp, men hun sier det ikke er et problem for henne. Hva skal jeg gjøre og hva kan årsaken hos henne være? Jeg elsker denne kvinnen og vil så gjerne at vi skal ha det godt sammen.

Hva mener hun er grunnen til denne manglende reaksjonen? HHvordan har sexlivet hennes vært tidligere?

Anonymkode: c74ed...c4d

Annonse

AnonymBruker

Jeg har tatt opp med henne at vi kan søke hjelp hos en sexolog. Hennes svar på det er hvorfor skal jeg det når det ikke er et problem for meg.

Gargamel

Jeg ville droppet idén om "sprutorgasme". Det er ikke vits i å legge på noen ekstra krav her. 

Det er litt rart at hun får orgasme av å bli slikket, men blånekter å få en finger inni seg. Hun virker plaget når dere har sex.

Det kan kanskje bety at hun har fysiske smerter i skjeden. Litt spekulativt fra min side, men du kan jo spørre henne.