Gå til innhold

Jeg føler meg forfulgt av en person.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer jo litt an på hva det handler om. Er det bare / mest en følelse, er vedkommende litt innpåsliten, eller handler det om at noen følger etter deg fysisk og / eller kontakter deg "hele tiden"?

Etter at denne artikkelen ble skrevet, har stalking blitt ulovlig: https://www.nrk.no/livsstil/blir-du-stalket_-her-far-du-hjelp-1.7096876

Du får starte med å loggføre alle tilfellene, så finner du kanskje ut om det vil se ut som forfølgelse også for utenforstående, eller om det er mest en følelse du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig vanskelig.Det har pågått en årrekke.Jeg har skrevet testamente slik at dersom jeg skulle bli myrdet eller omkomme så tilfaller det dem ingenting.

Anonymkode: ca862...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har skrevet testamente slik at dersom jeg skulle bli myrdet eller omkomme så tilfaller det dem ingenting.

Er du sikker på at de ville hatt arverett uten testamente, det er bare den nærmeste slekta som har det?

Uansett er det lurt å skrive testamente hvis du ikke har egne barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Smykkene har jeg hevet på havet. De grov opp alt når min mor måtte evakuere under krigen. Synes nesten jeg kan høre dem komme inn i mitt hjem." Hvor har kjerringa smykkene" . Men her er ingenting lenger for dem og deres.

Anonymkode: ca862...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thebutterfly
På 24.5.2019 den 8.44, AnonymBruker skrev:

Hva kan jeg gjøre med det?

Anonymkode: ca862...459

Føle er en følelse. Men er du forfulgt er en annen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...