Gå til innhold

Spam på kg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tror det er noe galt med spoiler funksjonen på websidene deres vil anbefale å slå av den funksjonen, etter å ha brukt den funksjonen i en tråd, hvor problemet oppstod, skrev jeg i en annen tråd og plutselig oppstod problemet i den tråden også, selv om jeg skrev som anonym og ikke brukte spoilere eller andre bugs i den tråd nr 2, så virker som at noe , på server siden, blir "ødelagt"/"corrupted" relatert til min bruker av den funksjonen slik jeg ser det, ellers er det vasnkelig å forklare hvorfor det spredte seg til en tråd uten at noe linebreak bug ble anvendt i den nye tråden. Med spoiler mener jeg altså hvor du skriver det manuelt med brackets foran og etter teksten og en skråstrek. Tror ikke det "bare" er "linebreak" bug som roter til interfacen som spammere ofte liker å bruke, som skjedde

@HanneMari Egmont  @Ann Christin 

Mulig at det sprer seg ved at dersom du siterer noen med buggen eller spoiler, så blir brukeren din også corrupted, men det vet jeg ikke sikkert men det finner dere vel ut av og hindrer eventuelt

Kan ha vært tilfeldigheter også selvsagt og at det ikke er noen bug bare linebreak 'morro' som noen startet med i akuratt samme øyeblikk som spoiler greiene, vanskelig for meg å vite, men ville si ifra for sikkerhets skyld ihvertfall

Uansett, lykke til ;) 

Anonymkode: 9430e...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, Forumansvarlig skrev:

Takk for at du sier ifra, vi skal gi beskjed til teknsisk!

Hva med å rense opp litt her på DOL også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent

Satt med det da jeg så beskjeden om KG, så ja! :)

Det har vært på begge sitene, vi har fått slettet trådene nå, og teknisk jobber med å få blokkert muligheten til å lage slike tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Forumansvarlig skrev:

Satt med det da jeg så beskjeden om KG, så ja! :)

Det har vært på begge sitene, vi har fått slettet trådene nå, og teknisk jobber med å få blokkert muligheten til å lage slike tråder.

Mer spam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fionys skrev:

Mer spam.

Da tror jeg det meste er tatt. En tråd måtte dessverre gå med i dragsuget da jeg ikke fikk slettet enkeltinnleggene.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...