Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Spam på kg

Recommended Posts

AnonymBruker

Tror det er noe galt med spoiler funksjonen på websidene deres vil anbefale å slå av den funksjonen, etter å ha brukt den funksjonen i en tråd, hvor problemet oppstod, skrev jeg i en annen tråd og plutselig oppstod problemet i den tråden også, selv om jeg skrev som anonym og ikke brukte spoilere eller andre bugs i den tråd nr 2, så virker som at noe , på server siden, blir "ødelagt"/"corrupted" relatert til min bruker av den funksjonen slik jeg ser det, ellers er det vasnkelig å forklare hvorfor det spredte seg til en tråd uten at noe linebreak bug ble anvendt i den nye tråden. Med spoiler mener jeg altså hvor du skriver det manuelt med brackets foran og etter teksten og en skråstrek. Tror ikke det "bare" er "linebreak" bug som roter til interfacen som spammere ofte liker å bruke, som skjedde

@HanneMari Egmont  @Ann Christin 

Mulig at det sprer seg ved at dersom du siterer noen med buggen eller spoiler, så blir brukeren din også corrupted, men det vet jeg ikke sikkert men det finner dere vel ut av og hindrer eventuelt

Kan ha vært tilfeldigheter også selvsagt og at det ikke er noen bug bare linebreak 'morro' som noen startet med i akuratt samme øyeblikk som spoiler greiene, vanskelig for meg å vite, men ville si ifra for sikkerhets skyld ihvertfall

Uansett, lykke til ;) 

Anonymkode: 9430e...3d1

Fortsetter under...

Forumansvarlig

Hei

Takk for at du sier ifra, vi skal gi beskjed til teknsisk!

laban
29 minutter siden, Forumansvarlig skrev:

Takk for at du sier ifra, vi skal gi beskjed til teknsisk!

Hva med å rense opp litt her på DOL også?

Forumansvarlig

Satt med det da jeg så beskjeden om KG, så ja! :)

Det har vært på begge sitene, vi har fått slettet trådene nå, og teknisk jobber med å få blokkert muligheten til å lage slike tråder.

Fionys
10 timer siden, Forumansvarlig skrev:

Satt med det da jeg så beskjeden om KG, så ja! :)

Det har vært på begge sitene, vi har fått slettet trådene nå, og teknisk jobber med å få blokkert muligheten til å lage slike tråder.

Mer spam.

Admin
2 timer siden, Fionys skrev:

Mer spam.

Da tror jeg det meste er tatt. En tråd måtte dessverre gå med i dragsuget da jeg ikke fikk slettet enkeltinnleggene.

Ann Christin, admin

Annonse