Gå til innhold

Ser det jeg tenker på i mørket


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har opplevd det? Hvis jeg er i ett mørkt rom, holder igjen øynene, er det mye lys aktivitet når jeg lukker øynene, jeg ser det jeg tenker på,. F.eks i går. Så jeg ett øye som ble etterfulgt av ett ansikt som så på meg, måtte åpne øynene for å de om det var der. Ganske kult men ekkelt, er ekstra mye hvis jeg har trent en dag. Lys blir sterkere også. 

Anonymkode: f7334...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har opplevd det? Hvis jeg er i ett mørkt rom, holder igjen øynene, er det mye lys aktivitet når jeg lukker øynene, jeg ser det jeg tenker på,. F.eks i går. Så jeg ett øye som ble etterfulgt av ett ansikt som så på meg, måtte åpne øynene for å de om det var der. Ganske kult men ekkelt, er ekstra mye hvis jeg har trent en dag. Lys blir sterkere også. 

Anonymkode: f7334...f0e

Ja dette opplever jeg ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har opplevd det? Hvis jeg er i ett mørkt rom, holder igjen øynene, er det mye lys aktivitet når jeg lukker øynene, jeg ser det jeg tenker på,. F.eks i går. Så jeg ett øye som ble etterfulgt av ett ansikt som så på meg, måtte åpne øynene for å de om det var der. Ganske kult men ekkelt, er ekstra mye hvis jeg har trent en dag. Lys blir sterkere også. 

Anonymkode: f7334...f0e

Høres spesielt ut.

Anonymkode: 7a69a...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har opplevd det? Hvis jeg er i ett mørkt rom, holder igjen øynene, er det mye lys aktivitet når jeg lukker øynene, jeg ser det jeg tenker på,. F.eks i går. Så jeg ett øye som ble etterfulgt av ett ansikt som så på meg, måtte åpne øynene for å de om det var der. Ganske kult men ekkelt, er ekstra mye hvis jeg har trent en dag. Lys blir sterkere også. 

Anonymkode: f7334...f0e

jeg opplever å se lys som danser innover og så blir det repetert og så ser jeg blåe stråler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror ikke det er klokt å fortelle om sånne ting. Kan veldig lett utnyttes. Ingen er så anonym som de kanskje tror i dag tror jeg.

Anonymkode: 7a0a8...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det er klokt å fortelle om sånne ting. Kan veldig lett utnyttes. Ingen er så anonym som de kanskje tror i dag tror jeg.

Anonymkode: 7a0a8...596

Så hvis noen mot formodning kjenner eller gjetter identiteten til en av disse som har det med å se lysstråler når de lukker øynene - nøyaktig på hvilken måte kan det utnyttes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...