Gå til innhold

Ferieønskedrømme - tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vet ikke om jeg får det til da jeg har mye å passe på nå ( det er mye å passe på for oss alle i dag tror jeg så det er ikke hva jeg mener men helsa er  mye opp og ned) men jeg kunne tenke meg en tur til Sverige å handle rimelige matvarer og gå på cafe kanskje. Fortrinnsvis godt vær.😊

Har dere lagt noen planer for i år.?

Anonymkode: 14eda...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ferieønskedrømmen må være tre måneder på loffen i Sør-Amerika, gjerne når det begynner å bli kaldere til høsten. En shoppingtur til Sverige høres kanskje litt mer realistisk ut 😉.

 

Noen uker på og ved sjøen skal jeg dog få til i sommer, og ser frem til det 😎.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har dere lagt noen planer for i år.?

Anonymkode: 14eda...eca

Ingen konkrete planer annet enn hytta og at vi skal kjøre en tur sørover i landet. Antar det blir som det pleier - at vi bestemmer oss dagen før, bestiller hotellrom for 2-3 netter og putrer i vei litt på lykke og fromme. :) Elsker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en plan for sommeren, og det er å komme meg på beina igjen. Blir en rolig sommer i år.

Hvis formen blir god nok og dattera kan, så blir det en tur til Spania til høsten. Vi kan få låne en leilighet der og da er det bare flyreise og mat vi må betale for. På høsten kan vi også være heldige å få veldig rimelige flybilletter.  Dette har vi spart til i et år, så jeg håper vi får det til.

 

Endret av emilie321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om jeg får det til da jeg har mye å passe på nå ( det er mye å passe på for oss alle i dag tror jeg så det er ikke hva jeg mener men helsa er  mye opp og ned) men jeg kunne tenke meg en tur til Sverige å handle rimelige matvarer og gå på cafe kanskje. Fortrinnsvis godt vær.😊

Har dere lagt noen planer for i år.?

Anonymkode: 14eda...eca

Jeg håper du får ønsket ditt oppfylt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg skal loffe rundt i Spania i et par uker.  Utenom det skal jeg være sammen med familien, lese romaner og strikke;).  Sitte ute med en god bok og et glass hvitvin.  Det gleder jeg meg til:)

Anonymkode: 36a61...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...