Gå til innhold

Klør i øynene selv om jeg bruker øyedråper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg har pollen allergi og bruker de grønne øyedråper, men like etter jeg har brukt de klør det fortsatt. Trenger jeg bedre øyedråper eller tabletter isteden?

Anonymkode: 8dc0d...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har pollen allergi og bruker de grønne øyedråper, men like etter jeg har brukt de klør det fortsatt. Trenger jeg bedre øyedråper eller tabletter isteden?

Anonymkode: 8dc0d...0eb

Du trenger sannsynligvis kombinasjonsbehandling; både øyedråper, tabletter og evt. nesespray (for eksempel Dymista har noe effekt på øyesymptomer også). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

De grønne øyedråpene du snakker om, mener du Livostin? Jeg har brukt dem i mange år, men har ikke så god effekt av de nå. Fikk noen sterkere, Opatanol.

Henger meg på anbefalinga om å få tabletter som du kan bruke i tillegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mariaflyfly skrev:

De grønne øyedråpene du snakker om, mener du Livostin? Jeg har brukt dem i mange år, men har ikke så god effekt av de nå. Fikk noen sterkere, Opatanol.

Henger meg på anbefalinga om å få tabletter som du kan bruke i tillegg

I følge fastlegen min er alle øyedråpevariantene like gode eller dårlige;-) Hun fortalte at i år har hun hatt haugevis med pasienter som har mye mer symptomer fra øynene enn hva som har vært vanlig de foregående årene pga usedvanlig mye pollen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Hmmm. Min fastlege mente at disse var "skarpere skyts" enn Livostin. Jeg er skikkelig plaga om dagen og lurer på hvordan dette skal bli når det setter inn for fullt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har pollen allergi og bruker de grønne øyedråper, men like etter jeg har brukt de klør det fortsatt. Trenger jeg bedre øyedråper eller tabletter isteden?

Anonymkode: 8dc0d...0eb

Har du prøvd å skylle øynene med vann først? 

Endret av cathlin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...