Gå til innhold

Ekstremistpartier fosser frem i Oslo på siste meningsmåling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

På en måte er det jo bra at det er bredde i partifloraen i et land men med så bitre og uforsonlige  saker kan lett føre til kaos slik det gjorde i Sverige hvor man lenge ikke hadde noen statsminister og forferdelig vanskelig situasjon for hele landet. Kanskje er det utslag at vi mennesker ofte til syvende og sist stemmer på mennesker og ikke så mye partiprogram.? Vi har alle våre utvalgte i dag tror jeg.( Ikke bare utvalgte medisiner.)

Anonymkode: 03caa...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

På en måte er det jo bra at det er bredde i partifloraen i et land men med så bitre og uforsonlige  saker kan lett føre til kaos slik det gjorde i Sverige hvor man lenge ikke hadde noen statsminister og forferdelig vanskelig situasjon for hele landet. Kanskje er det utslag at vi mennesker ofte til syvende og sist stemmer på mennesker og ikke så mye partiprogram.? Vi har alle våre utvalgte i dag tror jeg.( Ikke bare utvalgte medisiner.)

Anonymkode: 03caa...69e

Jeg vil iallefall lese partiprogram mere nøye og prøve å ikke bli lurt av utvalgte og bevingede ord som alle har sitt av tror jeg.

Men det er jo rart at enkelte parti støtter ofte det motsatte de gikk til valg på. Men slik har det kanskje alltid vært.

Anonymkode: 03caa...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle har sitt i dag tror jeg å dra til Jesus barnet med. Alt henger sammen med  fremveksten av religiøse legmannsbevegelser  tror jeg.Mange i distriktene særlig føler seg ikke sett tror jeg.

Anonymkode: 03caa...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alt henger sammen med fremveksten av religiøse legmannsbevegelser tror jeg.

Jeg for min del tror du har sett litt feil på kalenderen. Religiøse lekmannsbevegelser er ingen viktig politisk faktor i 2019.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, laban skrev:

Jeg for min del tror du har sett litt feil på kalenderen. Religiøse lekmannsbevegelser er ingen viktig politisk faktor i 2019.

Eventuelt sett litt feil på primstaven. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...