Gå til innhold

Å bli konstant kritisert for arbeidet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Thebutterfly

Det å føle seg utsatt for konstant kritikk er kun en følelse men den er jo reel om man faktisk blir kritisert konstant . Og det er jo det som skjer.

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
9 timer siden, Thebutterfly skrev:

Det å føle seg utsatt for konstant kritikk er kun en følelse men den er jo reel om man faktisk blir kritisert konstant . Og det er jo det som skjer.

Jeg tviler ikke på at det er reelt. Det TS beskriver er neppe veldig uvanlig.

Jeg er i sterk tvil om hvor hardt TS bør gå ut når de har en såpass konstruktiv dialog. Man bør kun "gå til krig" når man ikke kan løse ting med dialog.

Hvis flere medarbeidere rundt mener at dette er en sak som bør tas opp på høyere hold så er det sannsynligvis det. Jeg lander på litt det samme som @frosken og @Kayia : At TS bør sjekke mer hva de andre på jobben mener om saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 17.6.2019 den 8.43, Gargamel skrev:

Jeg tviler ikke på at det er reelt. Det TS beskriver er neppe veldig uvanlig.

Jeg er i sterk tvil om hvor hardt TS bør gå ut når de har en såpass konstruktiv dialog. Man bør kun "gå til krig" når man ikke kan løse ting med dialog.

Hvis flere medarbeidere rundt mener at dette er en sak som bør tas opp på høyere hold så er det sannsynligvis det. Jeg lander på litt det samme som @frosken og @Kayia : At TS bør sjekke mer hva de andre på jobben mener om saken.

Det går fint på jobb så lenge hun ikke er tilstede. Jeg jobber de faste vaktene mine uten henne tilstede, og da er det ingen som holder på slik som hun gjør.  Men hun ser sine egne feil og det er positivt. Så jeg velger å forsøke å ta på meg ekstra vakter med henne og heller notere meg det som plager meg, og så finne ut hvordan jeg skal gripe fatt i det. Gir det en sjanse. Går ikke videre med det med det første. 

Har nærmest gått i krig med henne før. Men hun overgir seg med en gang hvis jeg gjør. Og da beklager hun seg. Er ikke alle vanskelige mennesker som er slik som kan se og innrømme sin gale adferd. Så noe er positivt i denne situasjonen. 

Takker for svar og råd. 

Anonymkode: f7df0...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 17.6.2019 den 8.43, Gargamel skrev:

Jeg tviler ikke på at det er reelt. Det TS beskriver er neppe veldig uvanlig.

Jeg er i sterk tvil om hvor hardt TS bør gå ut når de har en såpass konstruktiv dialog. Man bør kun "gå til krig" når man ikke kan løse ting med dialog.

Hvis flere medarbeidere rundt mener at dette er en sak som bør tas opp på høyere hold så er det sannsynligvis det. Jeg lander på litt det samme som @frosken og @Kayia : At TS bør sjekke mer hva de andre på jobben mener om saken.

Vet ikke hvordan andre ville tolket denne kommentaren men i går traff jeg henne i garderoben på jobben. Hun var ferdig på jobb da jeg kom. Kommentaren hun ga var som hun pleier å si når jeg er i garderoben før jobbdag: "har du låst deg fast på do?" Dette har hun sagt mange ganger før når hun vil jeg skal begynne å jobbe før arbeidstiden min. Jeg er ofte på jobb en halv time før jobben starter pga busstider osv. Jeg tolker den kommentaren hennes som frekk og urettmessig men mulig den er helt normal og grei... vanskelig å vurdere. 

Anonymkode: f7df0...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er helt greit for meg å jobbe før arbeidstiden begynner men jeg har en arbeidstid og hvis hun vil jeg skal begynne tidligere kunne hun ha sagt det, istedet for å komme med slike kommentarer på fritiden min. 

Anonymkode: f7df0...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommentaren hun ga var som hun pleier å si når jeg er i garderoben før jobbdag: "har du låst deg fast på do?" Dette har hun sagt mange ganger før når hun vil jeg skal begynne å jobbe før arbeidstiden min. Jeg er ofte på jobb en halv time før jobben starter pga busstider osv.

Anonymkode: f7df0...1fc

Hva skjer hvis du sier "Nei, skiftet mitt begynner kl. xxxx, og det er et kvarter til"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, laban skrev:

Hva skjer hvis du sier "Nei, skiftet mitt begynner kl. xxxx, og det er et kvarter til"?

Jeg sa det til henne noen ganger da hun sa det samme. Da sa hun : du kan i det minste komme inn å jobbe ti minutter før tid. Jeg begynte å gjøre det. Men denne gangen så satt jeg i garderoben 30 minutter før arbeidstid. Jeg regner ikke med at de ønsket at jeg skulle begynne 30 min før tid. Men tydeligvis mulig det hun hintet til når hun spør om jeg har sittet meg fast på do / toalettet. 

Anonymkode: f7df0...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...