Gå til innhold

Skal jeg stikke hull på skulderen ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en muskelknuter på skulder og rygg, vanligvis så går smertene bort av at jeg masserer det, men i dag gjør det mere vondt enn vanlig også går det ikke bort. Synes dere at jeg skal stikke hul på den eller presse HARDT slik at den forsvinner ? 

Jeg er helt seriøst, dette er ingen kødd! 

 

Jeg har så vondt at jeg våkner med smerter… noen hær som har tips ? 

 

 

Anonymkode: 2511f...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en muskelknuter på skulder og rygg, vanligvis så går smertene bort av at jeg masserer det, men i dag gjør det mere vondt enn vanlig også går det ikke bort. Synes dere at jeg skal stikke hul på den eller presse HARDT slik at den forsvinner ? 

Jeg er helt seriøst, dette er ingen kødd! 

 

Jeg har så vondt at jeg våkner med smerter… noen hær som har tips ? 

 

 

Anonymkode: 2511f...9f8

Du skal selvfølgelig ikke stikke noen form for hull. 

Bruk store ispakninger (evt. frosne grønnsaker om du ikke har ispakning eller isbiter). Legg på 20 min hver time. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, frosken skrev:

Du skal selvfølgelig ikke stikke noen form for hull. 

Bruk store ispakninger (evt. frosne grønnsaker om du ikke har ispakning eller isbiter). Legg på 20 min hver time. 

Ok men går det Ann å bli henvist til noen som kan massere de bort ? Eventuelt hvem ? Det er altfor dyrt med vanlig massasje på skjønnhetssalong. 1 behandlingstime koster 600kr og jeg er jo en fattig student. Kan fastlegen sende meg videre til noen og at jeg får en billigere behandling ? Dette er er kronisk problem som har vart i mange år, men det er værst nå

Anonymkode: 2511f...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gå til en fysioterapeut eller manuell terapeut med avtale. En trenger ingen henvisning fra lege lengre, den du går til ordner alt. Da betaler du egenandel opp til du får frikort.   

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 4 år senere...

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.6.2019 den 0.24):

Jeg har en muskelknuter på skulder og rygg, vanligvis så går smertene bort av at jeg masserer det, men i dag gjør det mere vondt enn vanlig også går det ikke bort. Synes dere at jeg skal stikke hul på den eller presse HARDT slik at den forsvinner ? 

Jeg er helt seriøst, dette er ingen kødd! 

 

Jeg har så vondt at jeg våkner med smerter… noen hær som har tips ? 

 

 

Anonymkode: 2511f...9f8

Nei det synes jeg var en dårlig idè. Hvordan gikk det tilslutt? 

Anonymkode: 124dc...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...