Gå til innhold

Føles fremdeles som " venter på en diagnose".


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har slitt i en årrekke men slik føles det fremdeles.  " venter på en diagnose". Vet jo at hører ikke mer fra systemet enn medisiner som jeg fremdeles er i tvil om. Dette er tilstand spesielt for psykiatrien tror jeg. Spesielt lite ressurser.

Anonymkode: 47422...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har slitt i en årrekke men slik føles det fremdeles.  " venter på en diagnose". Vet jo at hører ikke mer fra systemet enn medisiner som jeg fremdeles er i tvil om. Dette er tilstand spesielt for psykiatrien tror jeg. Spesielt lite ressurser.

Anonymkode: 47422...d3b

Det skjer ikke noe mer uten av du tar initiativ selv.

Anonymkode: 452c2...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er altfor lett å bli svindlet og bedratt i dag spesielt innen psykiatrien synes jeg det virker som.

Anonymkode: 47422...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Føler bare for å rive øynene mine ut i dag.Kan det være kognitiv svikt.

Anonymkode: 47422...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mener du at du ikke har fått noen diagnose? Eller at den eventuelle diagnosen du har fått ikke hører innunder psykiatri? Hvorfor tar du da psykiatriske medikamenter? Det har du i alle fall tidligere sagt at du gjør. 

Om du har kognitiv svikt eller ikke, er ikke jeg den rette til å svare på. Men det er i alle fall en rekke temaer som går igjen hos deg, som det virker som du har litt oppheng på. 

Det er blant annet: 1. Samfunnet/verden er et skummelt og utrygt sted

2. Man kan ikke stole på noen. Spesielt ikke politikere, media, og helsesektoren. Det virker som om du tror at myndighetene konspirerer mot folket.

3. Du tror at fleste har det forferdelig vondt og vanskelig i dag. Du gjentar ofte at "alt er ikke like lett i dag", som om ting skulle ha vært mye bedre før.

5. Mange ganger kommer du med uttalelser og svar som ikke henger på greip, og som er langt utenfor temaet i trådene. Det er ikke alltid like lett å få tak på hva du mener eller vil frem til da.

6. Du snakker noen ganger om at du må ut å søke jobb. Er du ikke allerede uføretrygdet? Alder tatt i betraktning så er du vel også uansett pensjonist? 

7. Hvis du mener at du ikke har noen psykiatrisk diagnose, hvorfor henger du da her og stiller spørsmål rundt det? 

Laban har vært enestående og har svart deg mye. Hun har prøvd å imøtegå dine synspunkter og prøvd å forklare deg ting. Men det virker ikke som om du er i stand til å nyttiggjøre deg det.

Anonymkode: 0e8fc...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Takk for fyldig og konstruktivt svar. Alt er ikke bra for en. Kanskje på tide å melde seg ut av psykiatrien mener du?

Anonymkode: 47422...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har det forskjellig. Noen har det slik andre slik. Jaså så Laban var en dame han og ikke en seigmann slik jeg trodde. 

Anonymkode: 47422...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaså så Laban var en dame han og ikke en seigmann slik jeg trodde. 

Anonymkode: 47422...d3b

Hehe, jeg vet ikke hvilket kjønn Laban har. Bare antok at det var en dame 😉

Anonymkode: 0e8fc...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for fyldig og konstruktivt svar. Alt er ikke bra for en. Kanskje på tide å melde seg ut av psykiatrien mener du?

Anonymkode: 47422...d3b

Tror ikke det er så lurt "å melde seg ut" av psykiatrien. Tror det er lurt å ta imot den hjelp en kan få.

Anonymkode: 0e8fc...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper jeg skal få til at dette bli " mitt siste farvell" med nettet. Jeg trenger å holde meg på bakken. Prøv å ikke ta det for tungt.😁

Anonymkode: 47422...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper jeg skal få til at dette bli " mitt siste farvell" med nettet. Jeg trenger å holde meg på bakken. Prøv å ikke ta det for tungt.😁

Anonymkode: 47422...d3b

Du trenger da absolutt ikke å slutte med skriving her. Du er like velkommen som alle andre! Jeg forsøkte bare på å resonnere rundt spørsmålet ditt om du har kognitiv svikt eller ikke, og kom med mine betraktninger. Det er ikke sikkert at det stemmer, så du trenger ikke å ta det ille opp. Alt godt til deg fra meg :)

Anonymkode: 0e8fc...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for positive ord.😊

Dere må ha en veldig helseslitende jobb med å rydde opp i alt. Seriøst ment.😊

Anonymkode: 47422...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er behandlet for det. Betalt selv i dyre dommer ( prioritering viljestyrke?)hos elitelege som jeg ikke kjente privat. Jeg tar vedlikeholdsdose men kan vanskelig klare meg uten.Jeg er ikke så sikker på at mitt tilfelle er så enestående faktisk.

Anonymkode: 47422...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, jeg vet ikke hvilket kjønn Laban har. Bare antok at det var en dame 😉

Anonymkode: 0e8fc...27d

Det stemmer. Labine var ikke funnet opp da jeg valgte nick. Dessuten er det en spesiell historie bak valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger da absolutt ikke å slutte med skriving her. Du er like velkommen som alle andre! Jeg forsøkte bare på å resonnere rundt spørsmålet ditt om du har kognitiv svikt eller ikke, og kom med mine betraktninger. Det er ikke sikkert at det stemmer, så du trenger ikke å ta det ille opp. Alt godt til deg fra meg :)

Anonymkode: 0e8fc...27d

Nei. Enkelte får ha sin høye fart for min del. En gang må det være slutt.

Anonymkode: 47422...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Enkelte får ha sin høye fart for min del. En gang må det være slutt.

Anonymkode: 47422...d3b

Ja, men da får du vel slutte da? Ser du har vært aktiv på åpent forum bare for en time siden.

Anonymkode: 0e8fc...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...