Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Kvinneguiden

Recommended Posts

AnonymBruker

Så mye action der i forhold til her på dol. Hvor mange her er det som også deltar på KG? 

Jeg har aldri vært interessert i å sjekke ut KG, men var der i sta og leste litt. Men tror jeg holder meg til gode, gamle dol:)

Anonymkode: a4d18...348

Fortsetter under...

slabbedask

Halvparten av Kvinneguiden er trolling tror jeg.

AnonymBruker

Kvinneguiden er ofte et skrekkens høl. Men likevel er det mer å diskutere der og mer fart enn på DOL. Fordelen med DOL er at saklighetsnivået her alltid har vært bedre enn alle andre steder. Ulempen er at det har utviklet seg til en nesten rent psykiatristed. 

Anonymkode: 744eb...760

Xtra
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinneguiden er ofte et skrekkens høl. Men likevel er det mer å diskutere der og mer fart enn på DOL. Fordelen med DOL er at saklighetsnivået her alltid har vært bedre enn alle andre steder. Ulempen er at det har utviklet seg til en nesten rent psykiatristed. 

Anonymkode: 744eb...760

Det har også sine fordeler at det ikke er så høy aktivitet som på Kvinneguiden. Har kikket innom KG i mellom, og blir litt matt av at det er MANGE sider med svar når det er litt interessante temaer som diskuteres; jeg gidder jo ikke lese meg gjennom slike tråder, ei heller følge med i nye svar. Enig i at saklighetsnivået generelt er mye høyere her.

Men litt mer aktivitet og større variasjon i temaer kunne det gjerne vært her :) .

AnonymBruker
24 minutter siden, Xtra skrev:

Det har også sine fordeler at det ikke er så høy aktivitet som på Kvinneguiden. Har kikket innom KG i mellom, og blir litt matt av at det er MANGE sider med svar når det er litt interessante temaer som diskuteres; jeg gidder jo ikke lese meg gjennom slike tråder, ei heller følge med i nye svar. Enig i at saklighetsnivået generelt er mye høyere her.

Men litt mer aktivitet og større variasjon i temaer kunne det gjerne vært her :) .

Du får starte noen nye tråder selv .

Anonymkode: f3328...070

Xtra
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får starte noen nye tråder selv .

Ja, kanskje den dagen forumdeltakelse blir heltidsbeskjeftigelse 😉

Annonse

AnonymBruker
55 minutter siden, Xtra skrev:

Ja, kanskje den dagen forumdeltakelse blir heltidsbeskjeftigelse 😉

Det er gjerne sånn at de som klager lav aktivitet ikke ofte gidder bidra så mye selv.

Xtra
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er gjerne sånn at de som klager lav aktivitet ikke ofte gidder bidra så mye selv.

De fleste som klager er anonyme. Dessuten bidrar de som svarer like mye som de som starter tråder.

AnonymBruker
20 minutter siden, Xtra skrev:

De fleste som klager er anonyme. Dessuten bidrar de som svarer like mye som de som starter tråder.

Det hadde nok blitt mer fart her hvis det ble opprettet flere interessant tråder.

Xtra
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde nok blitt mer fart her hvis det ble opprettet flere interessant tråder.

Det tror jeg alle er enige om.

AnonymBruker

Aldri . Men der er det mye advokater som jobber gratis tror jeg i dag så der er kanskje gode råd i så kostbare.😊

Anonymkode: 1bd52...00a

påskelilje

Jeg leser på KG, men har ikke bruker. Orker ikke engasjere meg aktivt i enda et forum. Synes det er en del artige og rare tråder der som er interessante å følge.