Gå til innhold

Hvorfor er ikke slike utsatte vannovergøringspunkt inngjerdet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har aldri vært mye ute i skog og mark da opplevet lite overskudd men jeg tror sånne sted altså var inngjerdet på seksti søttitall. Spesielt nå som folk ferdes mye mer ute etter mitt inntrykk.

Anonymkode: b06dc...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Og hvorfor slutter ikke du å skrive her når du så mange ganger har sagt og ønsket det? Det er mitt spørsmål til deg. 

Anonymkode: c08e4...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært mye ute i skog og mark da opplevet lite overskudd men jeg tror sånne sted altså var inngjerdet på seksti søttitall. Spesielt nå som folk ferdes mye mer ute etter mitt inntrykk.

Anonymkode: b06dc...d57

Det skal sikkert spares penger. 

Anonymkode: 4dc5c...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor slutter ikke du å skrive her når du så mange ganger har sagt og ønsket det? Det er mitt spørsmål til deg. 

Anonymkode: c08e4...9c1

Det er ikke nødvendig å være ufin.

Anonymkode: 4dc5c...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor dra ikke dere hjem til bestemoren derws først som sist. Mennesker er merkelige.❤

Anonymkode: b06dc...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor dra ikke dere hjem til bestemoren derws først som sist. Mennesker er merkelige.❤

Anonymkode: b06dc...d57

Du svarte ikke på spørsmålet mitt 

Anonymkode: c08e4...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke nødvendig å være ufin.

Anonymkode: 4dc5c...7ed

Jeg er ikke ufin. Jeg bare lurer på hvorfor denne personen så mange ganger sier at hn skal slutte å skrive her men fortsetter å gjøre det. Det må da være lov å spørre vedkommende om det

Anonymkode: c08e4...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor slutter ikke du å skrive her når du så mange ganger har sagt og ønsket det? Det er mitt spørsmål til deg. 

Anonymkode: c08e4...9c1

Jeg er alt sluttet og er her kun inkognito. Jeg har lagt merke til hvordan du ofte har religiøse tilsnitt i dine faglige råd. Vel. Din såkalte religion virker bare veldig hul på meg.Så vidt jeg husker glemte jeg ikke å betale når jeg gikk. Det var deg som begynte å snakke om slektninger ikke jeg. 16 åringer går ofte i egne tanker vet du. Jeg kommer da heller aldri tilbake.

Anonymkode: b06dc...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du svarte ikke på spørsmålet mitt 

Anonymkode: c08e4...9c1

Du må være uten antenner.

Anonymkode: b06dc...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er alt sluttet og er her kun inkognito. Jeg har lagt merke til hvordan du ofte har religiøse tilsnitt i dine faglige råd. Vel. Din såkalte religion virker bare veldig hul på meg.Så vidt jeg husker glemte jeg ikke å betale når jeg gikk. Det var deg som begynte å snakke om slektninger ikke jeg. 16 åringer går ofte i egne tanker vet du. Jeg kommer da heller aldri tilbake.

Anonymkode: b06dc...d57

 Du svarer en anonym her??!!

Anonymkode: 6351d...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Du svarer en anonym her??!!

Anonymkode: 6351d...dc9

Minner sterkt om helsepersonell som ikke jeg har bedt om.

Anonymkode: b06dc...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er alt sluttet og er her kun inkognito. Jeg har lagt merke til hvordan du ofte har religiøse tilsnitt i dine faglige råd. Vel. Din såkalte religion virker bare veldig hul på meg.Så vidt jeg husker glemte jeg ikke å betale når jeg gikk. Det var deg som begynte å snakke om slektninger ikke jeg. 16 åringer går ofte i egne tanker vet du. Jeg kommer da heller aldri tilbake.

Anonymkode: b06dc...d57

Tviler på at legen din svarer anonymt her.

Anonymkode: 4dc5c...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Minner sterkt om helsepersonell som ikke jeg har bedt om.

Anonymkode: b06dc...d57

Tror du skal ta en pause og logge av nå.

Anonymkode: 6351d...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ber om unnskyldning. Aldri ment å komme i krangel med noen. Vi er fler i vår tid tror jeg som er blitt litt overømfientlige og har behov for å beskytte oss mer.

Anonymkode: b06dc...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ber om unnskyldning. Aldri ment å komme i krangel med noen. Vi er fler i vår tid tror jeg som er blitt litt overømfientlige og har behov for å beskytte oss mer.

Anonymkode: b06dc...d57

Ønsker å runde av søndagen med noe annet. Noe annet bare dumt.😊

Anonymkode: b06dc...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ber om unnskyldning. Aldri ment å komme i krangel med noen. Vi er fler i vår tid tror jeg som er blitt litt overømfientlige og har behov for å beskytte oss mer.

Anonymkode: b06dc...d57

Jeg er ikke helsepersonell og jeg er ikke ute etter deg. Bare stilte deg et spørsmål som jeg lurte på.

Anonymkode: c08e4...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært mye ute i skog og mark da opplevet lite overskudd men jeg tror sånne sted altså var inngjerdet på seksti søttitall. Spesielt nå som folk ferdes mye mer ute etter mitt inntrykk.

Anonymkode: b06dc...d57

Som Laban sier er jo avføring fra fugl en mulig smittekilde og det har vel også vært spekulert i avsig fra gamle septiktanker. Hjelper lite med gjerder da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noe sørger våre politikere for tror jeg.

Anonymkode: b06dc...d57

Hva da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...