Gå til innhold

Ååå!!! Så dødt det er her!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Blir dol lagt ned snart? Savner the good old days da det var fart og action her

Anonymkode: 8e75f...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er sosiale media som gjelder i " våre dager ".

Anonymkode: 6eea1...bab

Dette er vel et slags sosialt media? Det var i alle fall, selv om vi ikke kjenner hverandres ordentlige navn og utseende.

Anonymkode: 8e75f...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt var bedre før facebook. Anonymitet eller semianonymitet gir en friere diskusjon. Folk kan oppføre seg selv om de er anonyme (de fleste). Men det gjør att man føler seg litt friere. Har ikke akkurat lyst til å legge ut om mentale problemer på facebook......

Eller andre medisinske problemer heller.

 

Men fullt navn sosiale medier er nok kommet for å bli. Jeg husker da jeg først ble invitert til facebook, jeg tenkte "hva faen??? Fult navn??".

Anonymkode: 89365...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men fullt navn sosiale medier er nok kommet for å bli. Jeg husker da jeg først ble invitert til facebook, jeg tenkte "hva faen??? Fult navn??".

Samme her! Det var så mistenkelig at jeg skrev bare fornavn + forbokstaven i siste etternavn i begynnelsen. 

Anonymkode: aff4d...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir dol lagt ned snart? Savner the good old days da det var fart og action her

Anonymkode: 8e75f...bfa

Enig med deg - men nå er det nå slik DOL er akkurat nå, og de eneste som kan gjøre noe med det, er du og jeg og de andre brukerne. Så vi får prøve å lage ett nytt innlegg hver dag, vi som er aktive brukere her, så blir det litt mer fart :D

Jeg har nettopp skrevet et nytt innlegg, håper på svar der, selv om det var et alvorlig tema da, ikke bare fart og action-tema!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...