Gå til innhold

Manglende sexlyst og tørr skjede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er 54 år og er i overgangsalder. Bruker ingen hormoner. Har lavt stoffskifte i tillegg. Siste mens for 6 mnd siden. Mye hetetokter, humørsvingninger og nedstemt, sover svært dårlig. Sexlysten er helt borte, og er blitt en utfordring for meg og partneren. I tillegg føles det tørt i skjeden, blir ikke våt lengre. Er det fordi jeg ikke har sexlyst eller er det fordi slimhinnene mine nå er tørket inn for godt? Kommer noen sinne sexlysten tilbake? Synes livet er trist uten å ha lyst på sex mer, blir nedstemt av det hele da jeg ønsker ett godt forhold til partneren min og limet forsvinner for oss. Finnes det noen håp? Ser det finnes så mange kremer/vagitorer med og uten hormoner. Må man prøve seg frem eller er det noe som utpeker seg for å være anbefalt? Ønsker hjelp til dette, men mister motet.  

Anonymkode: e6575...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 54 år og er i overgangsalder. Bruker ingen hormoner. Har lavt stoffskifte i tillegg. Siste mens for 6 mnd siden. Mye hetetokter, humørsvingninger og nedstemt, sover svært dårlig. Sexlysten er helt borte, og er blitt en utfordring for meg og partneren. I tillegg føles det tørt i skjeden, blir ikke våt lengre. Er det fordi jeg ikke har sexlyst eller er det fordi slimhinnene mine nå er tørket inn for godt? Kommer noen sinne sexlysten tilbake? Synes livet er trist uten å ha lyst på sex mer, blir nedstemt av det hele da jeg ønsker ett godt forhold til partneren min og limet forsvinner for oss. Finnes det noen håp? Ser det finnes så mange kremer/vagitorer med og uten hormoner. Må man prøve seg frem eller er det noe som utpeker seg for å være anbefalt? Ønsker hjelp til dette, men mister motet.  

Anonymkode: e6575...29a

En glidekrem kan kanskje være en grei start? Fås på apoteket, men kan også kjøpes mer anonymt på nettet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...