Gå til innhold

Er på ferie og har glemt medisinen hjemme!


Underbar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

51 minutter siden, Underbar skrev:

Står på Fontex 60 mg. Drar hjem på lørdag. What to do? Går det bra å hoppe over medsene disse dagene?

Er du innenlands? I såfall kan du kanskje få legen til å skrive e-resept? Da kan du hente medisinen på hvilket som helst apotek. 

Aner ikke hvordan det vil være for deg uten. Jeg ville prøvd hardt å få tak i (men jeg bruker kanskje verstingen på seponeringssymptomer, og kjenner ubehag utpå formiddagen samme dag om jeg glemmer dosen).

Kanskje det også kommer an på hvilken dose du står på.

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Underbar skrev:

Står på Fontex 60 mg. Drar hjem på lørdag. What to do? Går det bra å hoppe over medsene disse dagene?

Få din fastlege til å faxe info til nærmeste legekontor, uansett om du er innenlands eller utenlands.

Anonymkode: 7acbb...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke tilfeldigvis en gyldig e-resept liggende inne. Da kan du hente på alle landets apotek.

Når det først skulle være så ille, har du kjempeflaks med at det er Fontex med så lang halveringstid. Det vil nok gå rimelig ok om du må vente til lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Er i utlandet, men skal se om jeg kan få det til. Hvis ikke ble jeg iallfall beroliget av svaret til Kupton 😊 

God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...