Gå til innhold

å bli vekket og så sovne og "høre" at vekkeren snakker


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

har dere det også sån, at hviss man blir vekket om morgenen fordi en skal nå noe, og så duppe av i 5 minutter…  at dere opplever svært virkelige "samtaler/beskjeder" i de 5 minutters avduppingen? jeg får ofte (faktisk i går og i dag morges mens jeg duppet av) av den som vekket meg, beskjeder. når jeg våkner av avduppingen så hender det at jeg spør den som vekket meg, om hun sa det jeg hørte. jeg har etterhvert forstått at disse "beskjedene" styres i det rare hodet mitt, men det er irriterende. i tillegg til sånne "beskjeder", får jeg ofte for tiden opplevelsen av å oppleve at jeg har sjekket klokka og at den er da et helt annet klokkeslett en da jeg sjekker en gang til, fordi den første gang jeg sjekket klokka, var jeg i drømmen. men drømmen var så virkelig, at jeg får opplevelsen av at det ikke var drøm.

 

tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
På 27.6.2019 den 10.51, Blomsterfluen skrev:

har dere det også sån, at hviss man blir vekket om morgenen fordi en skal nå noe, og så duppe av i 5 minutter…  at dere opplever svært virkelige "samtaler/beskjeder" i de 5 minutters avduppingen? jeg får ofte (faktisk i går og i dag morges mens jeg duppet av) av den som vekket meg, beskjeder. når jeg våkner av avduppingen så hender det at jeg spør den som vekket meg, om hun sa det jeg hørte. jeg har etterhvert forstått at disse "beskjedene" styres i det rare hodet mitt, men det er irriterende. i tillegg til sånne "beskjeder", får jeg ofte for tiden opplevelsen av å oppleve at jeg har sjekket klokka og at den er da et helt annet klokkeslett en da jeg sjekker en gang til, fordi den første gang jeg sjekket klokka, var jeg i drømmen. men drømmen var så virkelig, at jeg får opplevelsen av at det ikke var drøm.

 

tanker?

Jeg hører ofte noen snakke i andre etasje selv om ingen gjør det,ligger da i sengen og dupper av litt. Tror det er vanlig,man er sikkert ikke helt våken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg hører ofte noen snakke i andre etasje selv om ingen gjør det,ligger da i sengen og dupper av litt. Tror det er vanlig,man er sikkert ikke helt våken. 

ok, men det er så rart. avogtil så sier sisse "sove-beskjedene" til meg fakta-ting som at: "skivene på kjøkkenet har muglet". og når jeg sjekket på kjøkkenet så fant jeg gjennglemte brødskiver i en matboks på kjøkkenet med full av mugg.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

ok, men det er så rart. avogtil så sier sisse "sove-beskjedene" til meg ting som at: "skivene på kjøkkenet har muglet" og når jeg sjekker på kjøkkenet så finner jeg gjennglemte brødskiver i en matboks på kjøkkenet med full av mugg.

Det er vel beskjeder fra hjelperen din da, du er sikkert litt åpent for sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det er vel beskjeder fra hjelperen din da, du er sikkert litt åpent for sånt. 

ok. kommer beskjeder fra hjelperen ofte helst frem når man dupper av/sover lett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

ok. kommer beskjeder fra hjelperen ofte helst frem når man dupper av/sover lett?

De kommer veldig ofte iløpet av dagen hvis du er obs på det,men lettest kommer de igjennom når man sover eller dupper av. Da er vi nærmere deres dimensjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
25 minutter siden, stjernestøv skrev:

De kommer veldig ofte iløpet av dagen hvis du er obs på det,men lettest kommer de igjennom når man sover eller dupper av. Da er vi nærmere deres dimensjon. 

ok. ååå så skjønt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...