GÃ¥ til innhold

Overlykkelig og ulykkelig 😂😢


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kjenner at jeg er overlykkelig, men på samme tid ulykkelig. 

Lykkelig over at jeg er lykkelig, men ulykkelig fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med all den lykken jeg kjenner på. 

Har lyst å dø og har lyst å leve. Har lyst til å slå i en vegg og har lyst til å le. 

Jeg er både trist og glad. Hva er det som skjer med meg ? Har ikke tatt noe rusmidler. 

Føler meg bare helt rar! Faaaaaenn æ e siiiiiint og faaaaaen kor glllllad æ eeeeeeee.  

Hvordan skal jeg få utløp for alle de følelsene i kroppen. Jeg vil seriøst gråte 😢😢😢 

føler meg lykkelig men knust! Skikkelig ustabil! Har ikke akuratt en plan om å ta mitt eget liv, men kjenner at jeg har lyst, men jeg vil også leve og drikke. Kose meg og nyte alkohol. Har jeg blitt gal ? Hva skjer med meg !??.?

Anonymkode: e7b8c...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er du trønder? 

Fungerer du ellers da? I jobb og familieliv? Hvor lenge har du hatt det sånn?

Anonymkode: b627f...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner at jeg er overlykkelig, men på samme tid ulykkelig. 

Lykkelig over at jeg er lykkelig, men ulykkelig fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med all den lykken jeg kjenner på. 

Har lyst å dø og har lyst å leve. Har lyst til å slå i en vegg og har lyst til å le. 

Jeg er både trist og glad. Hva er det som skjer med meg ? Har ikke tatt noe rusmidler. 

Føler meg bare helt rar! Faaaaaenn æ e siiiiiint og faaaaaen kor glllllad æ eeeeeeee.  

Hvordan skal jeg få utløp for alle de følelsene i kroppen. Jeg vil seriøst gråte 😢😢😢 

føler meg lykkelig men knust! Skikkelig ustabil! Har ikke akuratt en plan om å ta mitt eget liv, men kjenner at jeg har lyst, men jeg vil også leve og drikke. Kose meg og nyte alkohol. Har jeg blitt gal ? Hva skjer med meg !??.?

Anonymkode: e7b8c...33b

Har du enda ikke fått stabilisert deg på medisiner? 

Anonymkode: b627f...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du trønder? 

Fungerer du ellers da? I jobb og familieliv? Hvor lenge har du hatt det sånn?

Anonymkode: b627f...993

Det skjedde siden jeg våknet fra en bilulykke 😢 rett etterpå. Var bevistløs 

Anonymkode: e7b8c...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du enda ikke fått stabilisert deg på medisiner? 

Anonymkode: b627f...993

Har aldri hatt det slik. Dette skjedde etter at jeg våknet fra en bilulykke. Var jo bevistløs mange timer. Da jeg våknet så kjente jeg på alt dette. Føler det fortsatt. 

Anonymkode: e7b8c...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hatt det slik. Dette skjedde etter at jeg våknet fra en bilulykke. Var jo bevistløs mange timer. Da jeg våknet så kjente jeg på alt dette. Føler det fortsatt. 

Anonymkode: e7b8c...33b

Da har du antagelig forklaringen selv. Skyldes nok en liten forstyrrelse i hjernen som følge av bevissthetstap og mulig kraftig slag mot hodet? Det retter seg nok etterhvert. 

Anonymkode: b627f...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har du antagelig forklaringen selv. Skyldes nok en liten forstyrrelse i hjernen som følge av bevissthetstap og mulig kraftig slag mot hodet? Det retter seg nok etterhvert. 

Anonymkode: b627f...993

Oja Ok. Takk for svar håpe det gir seg snart er fortsatt i sjokk! 

 

Ts

Anonymkode: e7b8c...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...