Gå til innhold

Tråd som ble borte


Gjest Surrehuggu

Anbefalte innlegg

Gjest Surrehuggu

Tok meg en liten pause fra diskusjonen  i tråden om pedofili for å spise, og "gledet" meg til å diskutere videre. Men så var tråden blitt fjernet, gitt. Selv om temaet var betent og vakte voldsomme reaksjoner hos noen (deriblant hos meg), så var det likevel interessant å diskutere. Siden det pleier å være litt dødt med diskusjoner på dol var det "endelig" en tråd som skapte engasjement hos mange. Av den grunn er det synd at den ble borte. Håper det kan bli flere temaer som skaper engasjement og diskusjon i nær fremtid, for det skaper litt liv her. Men temaer om avvikende seksuelle legninger blir nok litt for drøyt ;)

Endret av Surrehuggu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Søren! Det var en interessant tråd. Og det kommer fra en som har vært offer for en pedofil. Har DOL samme panikksletting av visse temaer som kg?

Anonymkode: c7b08...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søren! Det var en interessant tråd. Og det kommer fra en som har vært offer for en pedofil. Har DOL samme panikksletting av visse temaer som kg?

Anonymkode: c7b08...3b4

Ja, jeg savner tiden da admin hadde medisinsk kompetanse og dømmekraft. Nå har vi samme admin som er på Kvinneguiden, og de er sikkert flinke til mye, men mangler kompetanse til å ta kloke beslutninger her når det gjelder dette fagområdet

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, issomethingwrong skrev:

Ja, jeg savner tiden da admin hadde medisinsk kompetanse og dømmekraft. Nå har vi samme admin som er på Kvinneguiden, og de er sikkert flinke til mye, men mangler kompetanse til å ta kloke beslutninger her når det gjelder dette fagområdet

Virker som som om DOL driver og tar selvmord. 

Anonymkode: c7b08...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme moderering her som på Kvinneguiden nå. Alt kontroversielt skal bort. De ønsker kun ufarlige navne- og telletråder og annet fjas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, slabbedask skrev:

Samme moderering her som på Kvinneguiden nå. Alt kontroversielt skal bort. De ønsker kun ufarlige navne- og telletråder og annet fjas.

Det er på en måte angrep på ytringsfriheten det at de driver og sletter tråder med kontroversielle temaer. Folk må da kunne få diskutere i fred så lenge man ikke kommer med usaklige personangrep. 

Anonymkode: dfe7e...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
8 timer siden, kupton skrev:

Meningsløs sletting. 

mine innlegg blir sletta ofte, selv de om når jeg drømmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
9 timer siden, Blomsterfluen skrev:

mine innlegg blir sletta ofte, selv de om når jeg drømmer.

Kanskje fordi innleggene dine ofte handler om barnslige ting som "bæsj og tiss og promp"? Og at du noen ganger utagerer med ufine beskrivelser av folk, og banning? Ikke vet jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sletter kun innlegg om de inneholder direkte doseringsspørsmål/svar eller om trådstarter selv ønsker dette. I de aller fleste tilfeller blir tråder slettet av sistnevnte grunn.

Nåværende admin har forresten ingen tilknyttning til kvinneguiden, det er det kun forumansvarlig som har da hun er ansvarlig for alle Egmonts forum.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...