Gå til innhold

Hva bør jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sitter veldig fast. Ikke vet jeg hva jeg vil. Ikke vet jeg hva jeg skal gjøre heller. Det har vært slik lenge.

Jeg har ikke motivasjon eller lignende. Derfor bruker jeg meste parten av tiden på å gjøre meningsløse ting. Jeg er ubrukelig med andre ord.

Jeg er en svingdørpasient som går inn og ut av psykitarien hele tiden. Jeg vil ikke at livet mitt skal være slik, men samtidig så har jeg ingen motivasjon til å endre på det. Derfor som sagt så sitter jeg fast.

Hva skal jeg gjøre? Kan dere gi meg gode råd? Jeg er i en veldig sårbar situasjon og trenger støtte til å klare meg. Uten hjelp fra andre vil jeg ikke klare meg.

 

Anonymkode: 1f7de...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Surrehuggu
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal jeg gjøre? Kan dere gi meg gode råd? Jeg er i en veldig sårbar situasjon og trenger støtte til å klare meg. Uten hjelp fra andre vil jeg ikke klare meg.

 

Anonymkode: 1f7de...e1e

Jeg synes nå at behandlere dine bør kunne gi deg gode råd for å istandgjøre deg til å klare livet bedre. Det er ikke alltid så lett for pasienter å vite hva som skal til for å få til endring. Derfor mener jeg at behandlingsapparatet bør hjelpe deg på vei, og videre på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før en vet hvor en skal, er det liten vits i å begynne å gå. Jeg synes du skal prioritere å finne ut hva du vil. Deretter kan du prøve å finne motivasjon til å begynne på den veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
42 minutes ago, Surrehuggu said:

Jeg synes nå at behandlere dine bør kunne gi deg gode råd for å istandgjøre deg til å klare livet bedre. Det er ikke alltid så lett for pasienter å vite hva som skal til for å få til endring. Derfor mener jeg at behandlingsapparatet bør hjelpe deg på vei, og videre på veien.

Takk for råd. Jeg skal snakke med behandler angående dette.

Anonymkode: 1f7de...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
43 minutes ago, kupton said:

Før en vet hvor en skal, er det liten vits i å begynne å gå. Jeg synes du skal prioritere å finne ut hva du vil. Deretter kan du prøve å finne motivasjon til å begynne på den veien.

Jeg synes det du skrev hørtes veldig logisk ut. Jeg skal prøve å finne ut hva jeg vil. Takk for råd :) 

Anonymkode: 1f7de...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det du skrev hørtes veldig logisk ut. Jeg skal prøve å finne ut hva jeg vil. Takk for råd :)

Anonymkode: 1f7de...e1e

Ja, det var godt sagt, dette.

Men noen ganger kan man være så låst at selv det å greie å finne ut hva man vil kan være vanskelig. Likedan det å skulle finne motivasjon. Derfor trenger man noen ganger hjelp, og det er her behandlerne bør komme inn og finne ut av det sammen med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...