Gå til innhold

Dumt å ikke være tilstede konstant når familie er på besøk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi har hatt hans familie fra utlandet på besøk i to uker. Jeg var veldig mye rundt de. Han måtte på jobb iblant. Og jeg tok meg av besøket. 

Problemet var språket.  De prater et helt annet språk og vi måtte bruke Google oversetter på telefon for å klare kommunikasjonen. Var koselig og snille folk men jeg ble forferdelig sliten av å gå rundt konstant med Google oversetter og å høre på et språk som er vanskelig. 

Da samboer fikk fri i blant fra jobb så sa jeg at de kunne finne på noe alene også uten meg Jeg trengte litt pause pga jeg ble sliten. Håper ikke det var dårlig gjort å trekke meg litt ut av gjengen for å slappe av iblant. 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: e8f62...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har hatt hans familie fra utlandet på besøk i to uker. Jeg var veldig mye rundt de. Han måtte på jobb iblant. Og jeg tok meg av besøket. 

Problemet var språket.  De prater et helt annet språk og vi måtte bruke Google oversetter på telefon for å klare kommunikasjonen. Var koselig og snille folk men jeg ble forferdelig sliten av å gå rundt konstant med Google oversetter og å høre på et språk som er vanskelig. 

Da samboer fikk fri i blant fra jobb så sa jeg at de kunne finne på noe alene også uten meg Jeg trengte litt pause pga jeg ble sliten. Håper ikke det var dårlig gjort å trekke meg litt ut av gjengen for å slappe av iblant. 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: e8f62...a9c

Jeg tenker at det er helt forståelig at du trenger en pause.

Anonymkode: 9e516...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da samboer fikk fri i blant fra jobb så sa jeg at de kunne finne på noe alene også uten meg Jeg trengte litt pause pga jeg ble sliten. Håper ikke det var dårlig gjort å trekke meg litt ut av gjengen for å slappe av iblant. 

Hva tenker dere? 

Jeg synes det er helt naturlig for alle parter at han og familien har tid sammen alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, laban skrev:

Jeg synes det er helt naturlig for alle parter at han og familien har tid sammen alene.

De ble som oftest forlatt med meg igjen i huset. Han var travel med jobb. Da han hadde fri så ville han ha meg med på det de skulle gjøre. Så det ble lite tid alene men heldigvis klarte jeg å komme meg bittelitt ut fra huset alene. Men det går koselig men slitsomt å gå oppi noen 24/24. 

Anonymkode: e8f62...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det er helt forståelig at du trenger en pause.

Anonymkode: 9e516...7ee

Ja jeg trengte pause innimellom. Hardt å gå oppi noen hele tiden. 

Anonymkode: e8f62...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...