Gå til innhold

Medisiner mot angst som ikke gjør en "flat". Kupton?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sliter voldsomt med angst, som har fulgt med meg siden barnehagealder. Nå har jeg utrolig nok fått barn selv og kjenner jeg trenger noe som kan ta det verste av angsten. Jeg har prøvd SSRI og SNRI men blir helt følelsesmessig avstumpet. Har ikke motivasjon til husarbeid eller sosialisering, og slutter å le og gråte. Finnes det noen medisiner som tar angsten uten å ta alt annet også?

Anonymkode: 236e5...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 14.7.2019 den 9.56, kupton skrev:

Små doser Fluanxol. 0,5 * 3

Jeg er ikke TS, men lurer på om Fluanxol også kan brukes mot angst hos oss med bp uten å bli maniske?

Anonymkode: 864f9...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

lurer på om Fluanxol også kan brukes mot angst hos oss med bp uten å bli maniske?

Ja. Det vil faktisk beskytte mot mani.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke TS, men lurer på om Fluanxol også kan brukes mot angst hos oss med bp uten å bli maniske?

Anonymkode: 864f9...552

Jeg regner med at Fluanxol kan det siden det brukes også mot mani ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, kupton skrev:

Ja. Det vil faktisk beskytte mot mani.

Oida, jeg lurer på hvorfor ikke psykiateren min har nevnt det? Det hadde vært glimrende å fått noe som virker på begge deler. Kanskje den ikke kan kombineres med Lamotrigin og at det er derfor jeg ikke får den?

Anonymkode: 864f9...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, kupton skrev:

Ingen interaksjoner. Kan kombineres.

Høres bra ut. Jeg forstår bare ikke hvorfor den da ikke brukes i mye større grad?

Anonymkode: 864f9...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...