Gå til innhold

Ønsker bare å takke for meg og ønske alt godt videre til dere alle!


Gjest Tøffe@

Anbefalte innlegg

Gjest Tøffe@

Jeg vil framover prøve å ta tak i egen problematikk på annen måte ved en legetime etter sommerferie blant anna. Prøve å tenke på annet enn problemting på en måte. Man må ta vare på hele seg.

Jeg har oppfattet dere alle her på DOL som mennesker med gode hensikter og edle motiver og vil gjerne få ønske dere alle lykke til videre på deres vei og alt godt.💖💟💞

Vi må gripe dagen.Ikke sant🧡💜💖💘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Tøffe@ skrev:

Jeg vil framover prøve å ta tak i egen problematikk på annen måte ved en legetime etter sommerferie blant anna.

Du kan jo være her innimellom allikevel. Det går an å redusere uten å slutte.

20 minutter siden, Tøffe@ skrev:

Prøve å tenke på annet enn problemting på en måte. 

Sikkert lurt. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
49 minutter siden, Tøffe@ skrev:

Jeg vil framover prøve å ta tak i egen problematikk på annen måte ved en legetime etter sommerferie blant anna. Prøve å tenke på annet enn problemting på en måte. Man må ta vare på hele seg.

Jeg har oppfattet dere alle her på DOL som mennesker med gode hensikter og edle motiver og vil gjerne få ønske dere alle lykke til videre på deres vei og alt godt.💖💟💞

Vi må gripe dagen.Ikke sant🧡💜💖💘

Det er fullt mulig å redusere uten å slutte :)

Anonymkode: caa54...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Tøffe@ skrev:

Jeg vil framover prøve å ta tak i egen problematikk på annen måte ved en legetime etter sommerferie blant anna. Prøve å tenke på annet enn problemting på en måte. Man må ta vare på hele seg.

Jeg har oppfattet dere alle her på DOL som mennesker med gode hensikter og edle motiver og vil gjerne få ønske dere alle lykke til videre på deres vei og alt godt.💖💟💞

Vi må gripe dagen.Ikke sant🧡💜💖💘

Lykke til videre til deg! Du er et godt menneske ❤️ Håper du stikker innom igjen her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehuggu
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er fullt mulig å redusere uten å slutte :)

Anonymkode: caa54...3d8

Det er noe i alle fall jeg må lære meg! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tøffe@

Nei nå er det slutt. Finito. Jeg vil ikke lenger være noe ødeland uten " overflødighetshorn". Alle er bare ikke like ressursterke.Vil ikke bli nok en av alle disse luringene i verden( les politikerene flest Finnes kanskje noen hederlige unntak men stopper ikke for å undersøke mer i livet tror jeg Er temmelig fed up politikk og alt dens vesen Finner Ingen tilhører i meg lenger. ) Kopier iallefall ikke min adferd og tanker. Bruk vett og forstand og tenk langsiktig.

Var akkurat ute i solveggen. Fantastisk godt med litt varme. Skjønner godt de mange som setter seg på flyet om de tør og kan for å lade batteriene.

Tusen takk for meg og Alt godt til dere !!!!! Fremfor alt god sommerferie der dere er på jord.❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tøffe@

Min erkjennelse er sluttligen som flere av dere andre har vært inne på. Man trenger ikke være så personlig som jeg har vært i livet. Kommentere dette og hint. Enkelte ting er bare uhyre komplisert. Hvorfor ikke bare si fra om det i stedet for evig og alltid å presse seg til å prøve å forstå det uforståelige. Ende opp som en utslitt sitron.

Man trenger ikke være så personlig i livet. Kanskje ta alt inn over seg og bli såret." Deg kan man ikke si noe til".

Alt trenger man ikke!!

Håper alt går bra med dere!❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Tøffe@ skrev:

Min erkjennelse er sluttligen som flere av dere andre har vært inne på. Man trenger ikke være så personlig som jeg har vært i livet. Kommentere dette og hint. Enkelte ting er bare uhyre komplisert. Hvorfor ikke bare si fra om det i stedet for evig og alltid å presse seg til å prøve å forstå det uforståelige. Ende opp som en utslitt sitron.

Man trenger ikke være så personlig i livet. Kanskje ta alt inn over seg og bli såret." Deg kan man ikke si noe til".

Alt trenger man ikke!!

Håper alt går bra med dere!❤

Hvorfor skal du melde deg ut?

Anonymkode: fe511...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tøffe@

Tar bare ferie. Fortjent eller ufortjent. Vi har alle vårt å tenke på i dag. Alt godt videre til dere. Så godt at dere finnes til..❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 timer siden, Tøffe@ skrev:

Nei nå er det slutt. Finito. Jeg vil ikke lenger være noe ødeland uten " overflødighetshorn". Alle er bare ikke like ressursterke.Vil ikke bli nok en av alle disse luringene i verden( les politikerene flest Finnes kanskje noen hederlige unntak men stopper ikke for å undersøke mer i livet tror jeg Er temmelig fed up politikk og alt dens vesen Finner Ingen tilhører i meg lenger. ) Kopier iallefall ikke min adferd og tanker. Bruk vett og forstand og tenk langsiktig.

Var akkurat ute i solveggen. Fantastisk godt med litt varme. Skjønner godt de mange som setter seg på flyet om de tør og kan for å lade batteriene.

Tusen takk for meg og Alt godt til dere !!!!! Fremfor alt god sommerferie der dere er på jord.❤

Velkommen tilbake!

Anonymkode: fe511...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tøffe@
På 17.7.2019 den 16.30, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du melde deg ut?

Anonymkode: fe511...ce9

Iallefall. Lang ferie eller pause. Mennesker er så forskjellige, vet du.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...