Gå til innhold

E sigarett juice 😱 burde jeg kontakte legen ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg var litt sugen på nikotin så jeg dyppet snusen nedi E sigarett juicen før jeg tok han i munnen. Det står er skjellet symbol på det og at det ikke skal DRIKKES. Det var kun snakk om 3 dråper. Burde jeg ringe lege nå ? 

Anonymkode: 98f0f...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ring giftinformasjonen i stedet. De har vel døgnåpent?

 

Tviler på du dør av det. Men det er jo ikke noe som man skal gjøre, du fikk i deg en god del nikotin da.

 

Ring 22 59 13 00

Anonymkode: dc97e...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Det er nikotin som er giftsubstansen her. Antakelig vil dette gå helt fint. Man kan oppleve svimmelhet, hjertebank, skjelvinger... Akkurat sånn som man blir om man ikke har røkt sigaretter på en stund, og tar seg en røyk igjen. Da er ikke kroppen vant til slike stoffer mer, og det vil derfor slå ut. 

Ved mer ubehagelige symptomer skal man være litt mer på vakt, men sannsynligvis er dette en situasjon som kan sees an :). Kjenner en som slikket i seg litt søl fra e-juice en gang, gikk helt fint. 

Endret av FjellOgDalar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var litt sugen på nikotin så jeg dyppet snusen nedi E sigarett juicen før jeg tok han i munnen. Det står er skjellet symbol på det og at det ikke skal DRIKKES. Det var kun snakk om 3 dråper. Burde jeg ringe lege nå ? 

Anonymkode: 98f0f...9af

Nei jeg har fått den væsken i munnen mange ganger, ingenting har skjedd. Men jeg synes det fungererdårlig for meg, kan da ikke være normalt å få væske i munnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, FjellOgDalar skrev:

Det er nikotin som er giftsubstansen her. Antakelig vil dette gå helt fint. Man kan oppleve svimmelhet, hjertebank, skjelvinger... Akkurat sånn som man blir om man ikke har røkt sigaretter på en stund, og tar seg en røyk igjen. Da er ikke kroppen vant til slike stoffer mer, og det vil derfor slå ut. 

Ved mer ubehagelige symptomer skal man være litt mer på vakt, men sannsynligvis er dette en situasjon som kan sees an :). Kjenner en som slikket i seg litt søl fra e-juice en gang, gikk helt fint. 

Det at man blir svimmel kan umulig ha noe med nikotinen å gjøre. Jeg damper av og til selv (med nikotin) og opplever aldri å bli svimmel som jeg kunne bli når jeg røykte sigaretter. Svimmelheten kommer nok av de øren andre giftstoffene i sigaretten.

Anonymkode: 7e4d1...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det at man blir svimmel kan umulig ha noe med nikotinen å gjøre. Jeg damper av og til selv (med nikotin) og opplever aldri å bli svimmel som jeg kunne bli når jeg røykte sigaretter. Svimmelheten kommer nok av de øren andre giftstoffene i sigaretten.

Anonymkode: 7e4d1...46e

Nikotinveske har veldig høye nikotininhold. Så jo, man kan bli svimmel av overdosering med nikotin. Det er noe annet å dyppe snus i konstntrert nikotin som er nestenren veske, enn å dampe noen mikrogram. Man kan faktisk drepe noen med en 20 pakning sigaretter, dersom man vet hvordan man utvinner nikotinen og forgifter noen med den konsentrerte giften. Dette er fakta.

Anonymkode: dc97e...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...