Gå til innhold

Kupton er du på Facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så han på twitter ihvertfall.

Skumleste de siste 50 innleggene hans, og ganske så overraskende virker han dele veldig mye (nesten alt...) av mine meninger om politiske ting.

.... ikke at det nødvendigvis er positivt å dele mine meninger om ting og tang da :P  Jeg er jo ganske så ko-ko.....

men han har en "facts over feelings", stil/filosofi, veldig logikkstryt, som jeg kjenner meg igjenn i.

men hadde han skrevet sine (politiske) tanker på KG eller DOL; ville han blitt kalt et troll (det blir ihvertfall jeg når jeg skriver akuratt samme ting... )

så sånn er det med den saken 

:ph34r:

 

Anonymkode: 60a21...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BeautifulWorld
44 minutes ago, AnonymBruker said:

Så han på twitter ihvertfall.

Skumleste de siste 50 innleggene hans, og ganske så overraskende virker han dele veldig mye (nesten alt...) av mine meninger om politiske ting.

.... ikke at det nødvendigvis er positivt å dele mine meninger om ting og tang da :P  Jeg er jo ganske så ko-ko.....

men han har en "facts over feelings", stil/filosofi, veldig logikkstryt, som jeg kjenner meg igjenn i.

men hadde han skrevet sine (politiske) tanker på KG eller DOL; ville han blitt kalt et troll (det blir ihvertfall jeg når jeg skriver akuratt samme ting... )

så sånn er det med den saken 

:ph34r:

 

Anonymkode: 60a21...f6b

Sjekket hans Twitter. Trist å se at han støtter Israel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
46 minutter siden, BeautifulWorld skrev:

Sjekket hans Twitter. Trist å se at han støtter Israel.

Det triste er det Israel-hatet man ser i norsk media.

Anonymkode: a435c...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BeautifulWorld
9 minutes ago, AnonymBruker said:

Det triste er det Israel-hatet man ser i norsk media.

Anonymkode: a435c...63f

Velfortjent hat. Israel dreper uskyldige barn og skylder på Hamas. Men dette er et psykiatrifourm, ikke et politiskforum. Derfor vil jeg ikke fortsette denne diskusjonen.


 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, BeautifulWorld skrev:

Velfortjent hat. Israel dreper uskyldige barn og skylder på Hamas.

Hamas er en terrororganisasjon med masse liv på samvittigheten.

Anonymkode: a435c...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kan Kupton og andre terapeuter dele hva han vil på Twitter. De har faktisk rett til å ha et liv utenom jobben som terapeut. Jeg synes Kupton virker til å være en faglig dyktig person som beriker forumet her og deler villig med sin kunnskap. Det bør verdsettes. Å snoke rundt på Facebook og Twitter på sin egen terapeut eller andre synes jeg har lite for seg. Liker du f.eks. at NAV-ansatte eller at din fremtidige arbeidsgiver søker deg opp på sosiale medier for å finne mest mulig ut av deg? Neppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BeautifulWorld
17 minutes ago, Eva Sofie said:

For min del kan Kupton og andre terapeuter dele hva han vil på Twitter. De har faktisk rett til å ha et liv utenom jobben som terapeut. Jeg synes Kupton virker til å være en faglig dyktig person som beriker forumet her og deler villig med sin kunnskap. Det bør verdsettes. Å snoke rundt på Facebook og Twitter på sin egen terapeut eller andre synes jeg har lite for seg. Liker du f.eks. at NAV-ansatte eller at din fremtidige arbeidsgiver søker deg opp på sosiale medier for å finne mest mulig ut av deg? Neppe...

Jeg angrer for at jeg har sjekket hans Twitter. Det var dårlig gjort av meg. Men jeg er enig i alt du sa. I tilegg synes jeg Kupton er en snill, dyktig fagperson, til tross for vår politiske forskjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, BeautifulWorld skrev:

Jeg angrer for at jeg har sjekket hans Twitter. Det var dårlig gjort av meg. Men jeg er enig i alt du sa. I tilegg synes jeg Kupton er en snill, dyktig fagperson, til tross for vår politiske forskjeller.

Det er ikke dårlig gjort å lese ting som er offentlige. 

Anonymkode: 52376...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BeautifulWorld
1 minute ago, AnonymBruker said:

Det er ikke dårlig gjort å lese ting som er offentlige. 

Anonymkode: 52376...c34

Sant nok. Men det var dårlig gjort av meg å dele det jeg har lest om han på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke dårlig gjort å lese ting som er offentlige. 

Anonymkode: 52376...c34

 

Nei, det er ikke dårlig gjort, men i hvilken hensikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, Eva Sofie skrev:

 

Nei, det er ikke dårlig gjort, men i hvilken hensikt?

Tja, nysgjerrighet, interesse blant annet. Klikker ikke du feks på nyheter du synes ser interessante ut? Blir du ikke nysgjerrig og vil vite hva ting dreier seg om?

Anonymkode: 52376...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, nysgjerrighet, interesse blant annet. Klikker ikke du feks på nyheter du synes ser interessante ut? Blir du ikke nysgjerrig og vil vite hva ting dreier seg om?

Anonymkode: 52376...c34

 

Ja, nyheter leser jeg i selektiv grad, men private statuser på Facebook overser jeg glatt uten et snev av dårlig samvittighet. Twitter har jeg en konto på, men har ikke vært aktiv der på mer enn 4 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Eva Sofie skrev:

For min del kan Kupton og andre terapeuter dele hva han vil på Twitter. De har faktisk rett til å ha et liv utenom jobben som terapeut. Jeg synes Kupton virker til å være en faglig dyktig person som beriker forumet her og deler villig med sin kunnskap. Det bør verdsettes. Å snoke rundt på Facebook og Twitter på sin egen terapeut eller andre synes jeg har lite for seg. Liker du f.eks. at NAV-ansatte eller at din fremtidige arbeidsgiver søker deg opp på sosiale medier for å finne mest mulig ut av deg? Neppe...

NAV har jo gått ut og sagt at dette gjør de, så ikke noe nytt det. Aribeidsgiverer i flere land krever tilgang til sosiale medier og.

Anonymkode: e1dfd...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NAV har jo gått ut og sagt at dette gjør de, så ikke noe nytt det. Aribeidsgiverer i flere land krever tilgang til sosiale medier og.

Anonymkode: e1dfd...d8a

 

De sier så og jeg liker det ikke. Selv skriver og deler jeg så og si ingenting på Facebook med god grunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er svært sær når det kommer til fb. Jeg har bare rundt 60 venner, og min konto er helt lukket for andre enn meg og mine venner. De venner jeg har på fb er ekte venner med unntak av noen få personer jeg føler meg forpliktet til å ha der av ulike årsaker. Jeg deler ikke noe negativt der og bruker den ikke som en sutrekanal. Når jeg først deler eller skriver noe er det positivt og hyggelg, og jeg får masse respons. 

Anonymkode: fdd80...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er svært sær når det kommer til fb. Jeg har bare rundt 60 venner, og min konto er helt lukket for andre enn meg og mine venner. De venner jeg har på fb er ekte venner med unntak av noen få personer jeg føler meg forpliktet til å ha der av ulike årsaker. Jeg deler ikke noe negativt der og bruker den ikke som en sutrekanal. Når jeg først deler eller skriver noe er det positivt og hyggelg, og jeg får masse respons. 

Anonymkode: fdd80...79f

Jeg setter i så fall pris på ærlige venner som ikke glamoriserer virkeligheten. Sutring kan man bli lei, men det kan bli for mye i motsatt retning også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...