Gå til innhold

Hjelp! Får ikke sove.


kattefot

Anbefalte innlegg

Jeg har nå i flere år prøvd ut div AD, som endte med Cipralex. Gått på den tidligere også. Måtte opp i 30mg før det hjalp noe, men får nå ikke sove. Er lys våken og har stort tankekjør. I dag sovnet jeg rundt kl7 etter å ha tatt en Imovane, som jeg egentlig trapper ned på. Har brukt Sobril og Imovane til og fra, som jeg begge hadde seponert for ca 1 år siden. Måtte ty til Imovane igjen for rundt 6 måneder siden da jeg trappet opp Cipralex. Ønsker ikke å bruke noe benzo da dette fort gir meg tolleranse med mange vonde symptomer, å slitet med abstinener ved nedtrapping. Bruker for øyeblikket 1/4 Imovane (nedtrapping)

Prøvde for mange år siden Tolvon, som jeg ikke likte. Brukt mye Sarotex, men gikk opp 10 kilo, noe jeg ikke ønsker da jeg har muskel og leddsykdom.

Jeg går snart ut av mitt gode skinn pga mangel på søvn. En natt nå og da er helt ok, men ikke over mange netter, som en uke eller mer. Jeg  får ikke akkurat noe mindre uro og angst av det! Nå er jeg litt despera tå har angst for soverommet.

Kupton/ISW har dere noen forslag? De mottas med stor taknemlighet.

Jeg har ingen annen diagnose enn GAD. Bruker Cipralex 30mg, 5 mg Emconcor og Metex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, skal gi de et nytt forsøk. Følte meg så "rar" av Tolvon, men dette er mulig oppstartproblemer.

Takk for svar! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...