Jump to content
Blomsterfluen

Trump vil betale for at Asap skal ut av fengsel men lar tredje verden sulte…

Recommended Posts

Blomsterfluen

https://www.dagbladet.no/kjendis/tilbyr-seg-a-betale-asap-rockys-kausjon---henges-ut-pa-twitter/71417396

hva i helvete har Trump med Asap Rocky, en småkriminell rapper som er arrestert i Sverige for å banke opp en hvithudet afganer? jeg er sikkerpå, at Trump vil betaleham ut, kun for å få flere stemmer til pressidentvalget i 2020. hva tenker dere?

Fortsetter under...

Gargamel
Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

https://www.dagbladet.no/kjendis/tilbyr-seg-a-betale-asap-rockys-kausjon---henges-ut-pa-twitter/71417396

hva i helvete har Trump med Asap Rocky, en småkriminell rapper som er arrestert i Sverige for å banke opp en hvithudet afganer? jeg er sikkerpå, at Trump vil betaleham ut, kun for å få flere stemmer til pressidentvalget i 2020. hva tenker dere?

Jeg tenker omtrent det samme som deg: Trump ønsker å sanke stemmer blant fargede. 

Jeg tviler på at Trump selv faktisk tror han kan kjøpe fri ASAP eller har en intensjon om å gjøre det. Det er bare en måte å ta en posisjon.

51VubwL8PcL._SX329_BO1,204,203,200_.jpg

stjernestøv

Jeg tror han trodde han kunne gjøre det siden han er så mektig,men der tok han feil. 

AnonymBruker

Det er ikke Trumps skyld av tredje verden sulter. 

Anonymkode: f550b...9ef

Blomsterfluen
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke Trumps skyld av tredje verden sulter. 

Anonymkode: f550b...9ef

det var ikke det jeg mente, men jeg mente at han kunne heller ha satset på å gi penger til 3dje verden og rent vann, istedenfor så bygger han mur og betaler rappere utav fengsel…