Gå til innhold

Dårlig hver gang jeg spiser sushi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei jeg har blitt dårlig etter hver gang jeg har spist sushi, minst fem ganger. Jeg har spist på ulike sushi steder, men ender alltid opp med samme. Sterke magesmerter, diaré og kvalme. Jeg har vært hos legen, men har ikke hørt noe mer. Lurer veldig på hva jeg reagerer på. 

Anonymkode: e60a9...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei jeg har blitt dårlig etter hver gang jeg har spist sushi, minst fem ganger. Jeg har spist på ulike sushi steder, men ender alltid opp med samme. Sterke magesmerter, diaré og kvalme. Jeg har vært hos legen, men har ikke hørt noe mer. Lurer veldig på hva jeg reagerer på. 

Anonymkode: e60a9...6f6

Jeg spiser relativt ofte sushi, og har aldri blitt dårlig av det. Hvis du reagerer hver gang, og ikke ellers reagerer på fisk, vil jeg tro det er noe annet enn fisken. Det kan være alt fra edikken i risen til soyasausen, wasabien (som ofte er noe annet) eller den syltede ingefæren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sliter med mye magesmerter generelt, men det er sushi jeg blir veldig dårlig av. Spiser ikke wasabi og minimalt med ingefær. Lurer på om det kan være allergi/intoleranse eller betennelse i mage/tarm 🙄

Anonymkode: e60a9...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir du dårlig av annen mat? Hvis ikke, er det bare å slutte med sushi og spise noe annet.

Anonymkode: 6800a...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Får vondt i magen og kvalm av alt jeg har spist de siste 4 ukene, men på sushi er det ligge i fosterstilling smerte, så må desverre bare kutte ut sushi. 

Anonymkode: e60a9...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...