Gå til innhold

Hva mener du om røykere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de lukter det ikke skikkelig før de slutter selv. 

Anonymkode: 9bba3...fc1

Mye av min motivasjon for å slutte var for å slippe å stinke. Har en kjæreste som røyker, og kan ikke si jeg merker så mye at han lukter annet enn en sjelden gang. Jeg luktet det mye bedre på meg selv. 

Anonymkode: 95390...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutes ago, AnonymBruker said:

Mye av min motivasjon for å slutte var for å slippe å stinke. Har en kjæreste som røyker, og kan ikke si jeg merker så mye at han lukter annet enn en sjelden gang. Jeg luktet det mye bedre på meg selv. 

Anonymkode: 95390...74e

Samme her. De som fortsatt røyker er gjerne svært klar over alle fordommene og er derfor nøye på alt fra vindretning(for at lukten ikke skal sette seg i hår og klær), håndvask og munnskylling/munnspray for å unngå kommentarer og dømming. Ei jeg jobber sammen med har som fast rutine å vaske hender + pusse tenner etter at hun har tatt en røyk. Jeg merker aldri noe lukt av henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker ikke at de er dårligere eller dummere enn andre...

men tenker at de gidder å lukte vondt, ødelegge lungene. se stygge og rynkete ut...…...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, tonie skrev:

Samme her. De som fortsatt røyker er gjerne svært klar over alle fordommene og er derfor nøye på alt fra vindretning(for at lukten ikke skal sette seg i hår og klær), håndvask og munnskylling/munnspray for å unngå kommentarer og dømming. Ei jeg jobber sammen med har som fast rutine å vaske hender + pusse tenner etter at hun har tatt en røyk. Jeg merker aldri noe lukt av henne. 

Jeg har et par kolleger som røyker, og jeg merker det veldig godt. Ført og fremt rett etter at de har røyket, men lukter røyk av dem også når det er en stund siden sist. Men de er skikkelig innrøkte og sikkert ikke så nøye med "røykehygienen" som din kollega.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at de stinker noe så inni grønnjævlig vondt. De skulle bare visst selv. 

Anonymkode: 9bba3...fc1

Jeg har venner som røyker, kan ikke si at det lukter vondt av de. Vasker man klærne ofte så setter ikke røyklukten seg så fast i klærne. Det er så få som røyker i dag, at det kan jo gå dager uten at jeg kjenner røyklukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.8.2019 den 21.04, AnonymBruker skrev:

Ungdommer som røyker blir sett ned på i ungdomsmiljøet her vi bor. Snus derimot er kult. 

Anonymkode: a4158...7f7

Det er bare snuserne selv innbiller seg at det er kult å snuse. 
Men bortsett fra at det ser idiotisk ut med den snusputa under leppa, så skader du i hvertfall ikke andre enn deg selv, samt at dere ikke forpester nærmiljøet. Men snus er også kreftfremkallende, og ved høyt forbruk kan man også ødelegge tannkjøttet under leppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...