Gå til innhold

Smerter i ben, lår og rumpe muskler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg vet ikke om dette egner seg p stille her, men jeg prøver. Og håper noen har erfaring eller er leger med litt kunnskap.

Jeg har operert for to pilonidal cyster for snart 4 uker siden, og har i etterkant hatt en del komplikasjoner som har gjort at jeg har hatt mye vondt, og hatt 2 undersøkelser i narkose etter operasjonen, (pga smertene kniper jeg mye, og det er vanskelig for kirurgen min å få sett).

 

Mitt spørsmål er som så:

Jeg har fått mye mye smerter i rumpeballene, beinene og i lårene, og det kjennes ut som jeg enten har strekt eller "over trent" musklene. Kan dette være fordi jeg kniper musklene så mye hele tiden? Jeg gjør det ubevisst 24/7 siden det gjør at jeg får mindre smerter i såret, og har nå blitt så vant med det at jeg ikke klarer å la være.. Kan dette føre til langvarige plager, eller vil det gå over med tiden? Gjør nokså vondt.

Anonymkode: 99c8b...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...