Gå til innhold

rødsprengt ansikt


Gjest lillis

Anbefalte innlegg

Gjest lillis

Når jeg så vidt har trent litt blir jeg blodrød i ansiktet, og fargen varer lenge etter at jeg er ferdig med å trene. Jeg er ikke i dårlig form, selv om det virkelig ser slik ut. Det er flere i slekta som har det samme problemet, så det virker som dette er noe arvelig. Er det noe jeg kan gjøre for å dempe rødfargen, eller er dette noe jeg bare må godta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også "plaget" med dette. Det ser ut som jeg har sittet litt for lenge i ei høyfjellsol!

Skal jeg noe rett etter trening, føler jeg det ubehagelig, alle liksom stirrer og lurer på hva det feiler meg...tror jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor-Øistein Endsjø, barnelege

Kjære lillis.

Er du ellers frisk og føler deg ok, får du bare finne deg i den friske røde ansiktsfargen. I motsatt fall og spesielt hvis du synes at treningen ikke gjør deg godt, konferrer med legen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...