Gå til innhold

kløe i øret uten å være rød.


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

kan det være fordi det er satt seg noe inni øret? jeg fikk personal til å se i øret med mobil lommelykt men det var ikke rødt. men likevel så klør det som om noe som ligger inni der og kravler. jeg gnikker på øret og da gir kløa seg. men så kommer den igjen og så kan det komme øresus. erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Surrehuggu

Mine erfaringer med kløe i øregangen er blant annet eksem. Jeg er til tider ganske plaget med øregangene. Ellers tenker jeg at allergi kan være en mulig årsak? Noen ganger kan man også klø uten at det er noen spesiell grunn til det. Blir det skikkelig plagsomt for deg, og det vedvarer over litt tid bør du be fastlegen om å sjekke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
2 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Mine erfaringer med kløe i øregangen er blant annet eksem. Jeg er til tider ganske plaget med øregangene. Ellers tenker jeg at allergi kan være en mulig årsak? Noen ganger kan man også klø uten at det er noen spesiell grunn til det. Blir det skikkelig plagsomt for deg, og det vedvarer over litt tid bør du be fastlegen om å sjekke det. 

ok. jeg skal til legen 22 august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...